2 games... Als hij een kit voor 30 euro heeft gehaald kan je dus 2 games uitkiezen voor 60 euro.. Dit lijkt mij de reden
Weet niet of dit de juiste plek is om de vraag te stellen en ook niet of die al gesteld is, maar dit is mijn vraag. Mijn communicator is stuk en nou lijkt het me het slimste om gelijk een starterkit te kopen voor 30 euro, heb ik nl. gelijk weer een jaar live, maar kan je die in laten gaan wanneer je maar wilt. Bij wijze van spreken vlak of nadat ik een 360 heb gekocht, zodat ik 'm mee kan nemen naar de 360 (live gold)? En hoe zeg je dan je huidige account op, kan je dit ergens aangeven, etc?
Maar nog wel 1 onduidlijkheidje, moet ik zelf mijn huidige account dan stop zetten (tegen die tijd) of gaat dit automatisch
moet je zelf doen anders wordt hij automatisch met een jaar verlengd en dus 60 euro van je cc afgeschreven
Nog een vraagje.. binnen hoeveel weken voordat je account afloopt moet je dit doen?? Want bij magazines bijvoorbeeld moet je per sé 6 weken voor de afloopdatum afmelden, anders loopt ie automatisch door. Als je dus 5 weken voor de afloopdatum wil doen, dan kan dit niet.
Is er nog een online shop die starterkits voor 30euro verkoopt? Las namelijk net dat xbox live gewoon wordt omgezet naar de xbox 360, dus ik verleng mn account maar alvast 1 a 2 jaar.
Hmmm moet helaas ook alweer verlengen. En zie dus op Dixons hem staan voor 29,99 + 6,00. Maar zijn er op dit moment nog webshops die hem goedkoper hebben? Want volgens mij kan je bij dixons niet naar een filiaal laten versturen zoals bij de FRS Dus tenzij iemand nog even een beter alternatief heeft dan zal ik hem daar maar kopen. Maar goed, misschien dat jullie nog iets beters weten
Tadaa http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?productid=905931&navid=4 En als je de headset en het spel verkoopt zit je rond de 15 euro voor L!ve Het gaat trouwens om PGR 2 ...