ja, blijft raar.... Maar het is gewoon een goede starterskit van 12 maanden, dus wat maakt het uit . Ik zou hem bij bol.com kopen want daar is hij 5,- goedkoper, zie link hierboven ergens.
aaaaahh man........... je bent net te laat een paar weken terug kon je bij mediamarkt starterkitjes hallen voor maar 19,95 eurie.
Bol.com verkoopt volgens mij 'Abassador'-kitjes = maar drie maanden abonnement... Vandaar die prijs *)
Ok zo ga ik het doen: Starterkit (mechassault, headset, demo disc en 12 maanden live) bij Nedgame gekocht. Ik maak een nieuwe gamertag aan met een free trial kaart van 2 maanden en deze verleng ik met de code van de starterkit... Eigenlijk dus 14 maanden live voor € 32,49
Wat is het verschil tussen de ambassador kit en de 'normale' kit? De prijs is wel zeer aanlokkelijk, maar voor 25 euro kan je toch geen 12 maanden plus communicator plus een volledig spel verkopen?
Ambassadorkit is 12 maanden Live, demo, headset en full game! En ja, is inderdaad een heel stuk goedkoper dan 60 euro zonder game.
Kan je bij de mediamarkt ook de Ambassadorkit kopen?? kga vanmiddag namelijk daarheen, ga gelijk een draadloze netwerk kopen
Bij de mediamarkt in Rotterdam hebben ze de ambassador versie voor 32,99€ Die Ambassador kit is toch de engelse versie? Maakt dat nog eigenlijk uit? En als je die engelse versie gebruikt krijg je dan ook nog steeds die gratis game van microsoft? Als je voor de 13de van augustus xbox live neemt? http://www.kurtnitro.com/
gister bij mediamarkt in utrecht het ambassador pack voor 29 euri gehaald! is wel goedkoop, ook omdat je mechaussult er bij krijgt! en omdat je via kurt nitro nog een spel krijgt!