Hoi iedereen,ik ben in maastricht in de media markt gaan zoeken naar het xbox live starter pakket (geen xbox 360) ,maar ze zeiden dat dat niet meer gemaakt word,is dit waar? en zo niet weet iemand waar ik het nog kan verkrijgen in maastricht?
wordt nog wel gemaakt hoor en is nog verkrijgbaar. ik ben zelf helaas ook op zoek naar goedkoop live (dus 30 euro), maar ik zoek me rot en vind niks. laat staan in Maastricht. weet iemand, maar dan ook iemand waar ik goedkoop live voor een jaar kan vinden?
volgens mij vind je dat nergens meer, ik ben zelf nu ook al een tijdje op zoek, maar alles is rond de €60
Play.com had ze eergister. Heb er meteen 2 besteld. PGR2 kits voor 40euro incl verzenden.. Edit: nogsteeds. http://www.play.com/Games/Xbox/STTS...er_Kit_ _Project_Gotham_Racing_2/Product.html Creditcard is wel verplicht Is zeer betrouwbaar, meestal binnen 3 dagen geleverd. Reken wel af in ponden, dat scheelt wat geld
Krijg je dan de gewone PGR2? (geen classic hoesje dus, neem aan van wel eigenlijk) Ik heb PGR2 al, ik zoek nog een starter kitje met 12 maanden Xbox Live. Maar dan heb ik een mooi nieuw hoesje Dan bestel ik er daar ook 1 Heeft iemand hier trouwens ervaringen met https://www.mediadis.com ?
Heb daar met een wedstrijd eens een gratis game mogen uitkiezen, en na twee dagen lag hij al in de bus. Edit: op de foto van die starterkit zit PGR2 in zo'n papieren hoesje.
Volgens mij krijg je de classic. Ik verkoop die game en headset gewoon en gebruik de code voor mn 360
Kun je het even zeggen welke je krijgt wel/geen hoesje, wel/geen classic Ik had een starterkitje van Slinter Cell, daar zat gewoon het hoesje gesealed bij. Ik neem aan dat dit bij elk starterkitje zo is. @ DulleNL: Ik ben al heel lang op zoek, ik kan ook bijna alleen nog maar 3 month kitjes vinden Beetje jammer, het lijkt wel of de 12 month kitjes eruit gaan (is misschien ook wel zo) .. Ow jah, ze zijn er wel. Maar dan zit er geen game bij Ik ben ze volgens mij bij Necerkmann en Bol.com tegen gekomen weet ik niet zeker. Maar die kosten dan €60,-
Heb net bij Mediadis een starterkit + 12 maanden live + Midtown Madness 3 besteld voor 24,99 + 2 euro verzendkosten
Huh, ik wilde hem pas bestellen. Stond er niet meer verkrijgbaar Ik zal zo eens ff kijken Jah, staat er bij nog steeds No longer available Price : 24,99 € Ik kan hem dus ook niet in het winkelmandje leggen
ja, die wilde ik eerst ook, maar toen ging m'n vader is nog bij mediamarkt kijken of zo wat niet gelukt is, en de volgende dag was dat starterkidje er niet meer. welja, starterkid+PGR2 zit op de post en kan vandaag al binnenkomen. joehoe!! (niet dat m'n oude al is verlopen)
Wat vragen voor de zekerheid: Dit is toch Live Gold? Ik heb nog geen 360, maar wel vast een account aangemaakt. Kan ik deze code dan nog gewoon gebruiken? Kan ik het gewoon invoeren zonder creditcard-gegevens in te vullen? En als ik alleen de code voor 12 maanden kon krijgen, geen headset ofzo erbij, voor 20 euro, zou dat dan een goede deal zijn?
voor de liefhebbers hij is weer leverbaar \o/ http://www.mediadis.com/games/detail.asp?id=125973 heb er gelijk eentje besteld 26.99 voor een jaar XBL + nog wat spullen die ik kan doorverkopen, en dan te bedenken dat ik vanmorgen bijna voor € 20,- 3 maanden live had gekocht (wat een miskoop zou dat zijn geweest ) (ik ga em dus gebruiken voor de 360 )