1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Waar kan je een goedkoop Starterkitje kopen?

Discussie in 'Games' gestart door maxieboy007, 9 jul 2004.

  1. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    net besteld :thumbs:
     
  2. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Same here. En bij play weet je tenminste zeker dat je het krijgt :D
     
  3. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Net nog het laatste pre order kitje meegenomen van de FRS. PGR 2 met 12 maanden live, voor 29,-
    wou net me order bij play cancellen, staat ie al op packing....
    dubbel dus.
     
  4. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Als ik het hier zo eens lees, en goed begrijp dan kan je de oude code's voor de gewone xbox ook voor de 360 gebruiken?
    Is er iemand die hier zeker van is, anders gooi ik 20 euro weg en daar heb ik geen zin in.
     
  5. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja hoor geen probleem, spreek uit ervaring.
     
  6. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja alleen die trial kaartjes van de xbox werken niet op de 360, echte abbo kaartjes wel
     
  7. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0

    100% zeker weten dat je de xbox 1 code's kan gebruiken op je 360 :):

    je kan alleen niet de trail kaartjes gebuiken maar wel de 3 maanden en 12 maanden kaartjes

    heb jij lekker heel goedkoop een jaartje gold :+
     
  8. zillela

    zillela Active Member

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    dat wist ik niet dat scheelt me toch ook zoon 40 - 30 euro meteen halen dus.
    je kan gewoon op 360 met de code dus je hebt geen xbox nodig ?
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2006
  9. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar zijn ze voor 20 euro dan ?
     
  10. Rutger98

    Rutger98 Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje tussendoor

    kun je de xbox "1" live abbo's ook op de xbox 360 gebruiken want deze zijn namelijk goedkoper.
     
  11. mark8925

    mark8925 Guest

    als je leest zie je het antwoord al staan :{
     
  12. bulls

    bulls Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    en waar kun je ze nou halen dan? (live jaar abbo) want ik heb veel webshops af gestruint maar kon geen ontdekken (alleen voor 59 euro)
     
  13. Rutger98

    Rutger98 Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    weet ik niet8)

    hadden ze het over op xbazar

    iemand zei dat het kon maar lijkt mij wel gek
     
  14. mark8925

    mark8925 Guest

    bij intertoys heb ik idd xbox live abbo's gezien voor 30 euro.. en volgens mij ook bij dixons in de winkel.. maar dat weetik niet zeker
     
  15. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet mijn xbox live gold abbo (xbox 360) binnenkort verlengen, wat raden jullie aan te doen?

    Ik las al iets over goedkoop xbox kitje kopen en die gebruiken..? Ik heb alleen me twijfels over of dat wel werkt..

    Zijn er misschien (al) goedkope xbox 360 kitjes? (headset + meuk etc voor minder dan €59,99)

    Ik ben benieuwd,
    alvast bedankt :)
     
  16. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Waarom zeurt iedereen toch zo of de oude xbox codes werken op de 360... Iedereen zegt het en het staat notabene op de kit zelf (als je bewijs wil maak ik een foto voor je).

    Er zijn atm nog geen goedkope kitjes en het lijkt me op dit moment ook nog te vroeg voor dat soort acties. Heel sporadisch komen er af en toe wat 30euro kitjes van de oude xbox beschikbaar online en als je geluk hebt heb je kans dat er nog een staat bij dixons/frs/bart smit oid. Ze zijn dan daar nog van toen er ooit een actie was en die komen dus niet meer binnen. Ook in de webshops van die winkels zijn ze niet te krijgen.

    Dus;
    Werkt een oude xbox code op de 360?: 100%

    Hoe/waar krijg ik zo'n goedkoop kitje?: Kijk in elke FRS of soortgelijke winkel en houd deze thread goed in de gaten. Vaak zijn die kitjes (mits online verkrijgbaar) maar een paar dagen (soms zelfs uren) verkrijgbaar.

    Inmiddels heb ik trouwens tot en met maart 2008 xbox live gold op mn 360 dankzij die kitjes :)
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2006
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    en waar heb jij em gevonden?
     
  18. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank u wel en ik begrijp dat je het vervelend vind dat er weer eens iemand is die het vraagt... maar ik was eens 1x lui en ging niet door het hele topic heen ;) Maar als het zoveel moeite kost, laat ik hem wel lekker voor 60 euro een jaar op me credit card verlengen, scheelt me een hoop moeite. :)
     
  19. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Overal, "spaar ze al 1,5 jaar". Heb mechassaultkitje, splinet cell kitje, pgr2 kitje, pro evo 5 kitje.

    Als jij het kan betalen moet je dat vooral doen :) Ik was niet boos ofzo maar ik wou het voor eens en altijd duidelijk uitleggen :)
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2006
  20. MarkieMark

    MarkieMark Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik iemand nog blijmaken \o/ met een Xbox Live Gold abo van 12 maanden? Ik wil 'm verkopen voor 40 euro. Laat me ff weten of je interesse hebt: [B]dimension74@hotmail.com[/B]
     

Deel Deze Pagina