1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Waar kan je een goedkoop Starterkitje kopen?

Discussie in 'Games' gestart door maxieboy007, 9 jul 2004.

  1. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Em hier in Enschede hadden ze hem niet alleen maar paketten van 50 euro met een game erbij
     
  2. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    als je die van 30 euro ofzo bedoeld dan kun je het vergeten. Die wilde ik 1,5 maand geleden al halen, bleken toen al niet meer te krijgen in Utrecht.
     
  3. Infection

    Infection FSW verslaafd!!!

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben bij Nedgame nog steeds een Xbox Live kit met MechAssault voor €29,99 _O_

    Ik heb deze gekocht en er zit gewoon een 1-jarig abonnement in.
    Het is wel een beetje vaag, zeker aangezien ze ook de gewone kit verkopen voor €59,99
    En de game heb ik al dus die verkoop ik weer via Ebay, dan worden de kosten nog minder ;) .
    Het is de game zoals je die in de winkel koopt, een gesealde game met groen doosje.
     
  4. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    hehe volgens mij heb half xbw die gekocht :p
     
  5. X BelieveR

    X BelieveR Im the X priest

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn er inmiddels al andere setjes met andere demo's?
     
  6. Rupac

    Rupac Back in the days....

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    voor zover ik weet niet ik weet ook niet of die nog wel komen
     
  7. tribalme

    tribalme driver

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0

    is deze wel betrouwbaar om via internet te bestellen, ben eindelijk door mijn broertje overgehaald om deze te kopen en deze is toch wel ut goedkoopst maar ik woon beetje ver van enschede apeldoorn en groningen af dus wil wel via i net bestellen, maar zit er wel alles in wat je nodig hebt??? lijkt me iig echt vaag als je zonder game al bijna 60 euri betaald en met game voor 30 pleuri
     
  8. Infection

    Infection FSW verslaafd!!!

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor, alles zit erin. Headset, Cd met abonnee code, wat handleidingen en uiteraard de game. (Ik heb de game verkocht voor €7,50 op Ebay *) )

    Ik vind Nedgame wel een betrouwbare shop. Ik had vooruit betaald, en ik had het al vrij snel binnen. Eerder dan ik dacht. Ik had binnen 3-5 werkdagen (dacht ik, ik weet het niet precies meer). Het kan natuurlijk sneller als je een bank hebt. Ik zit bij de Postbank, dus duurt het overmaken ietje langer...
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2004
  9. tribalme

    tribalme driver

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    vanmiddag bij eplaza gekocht voor 25 + mechaussault en 1 jaar abbo
    merk alleen dat ik nog ff creditcard moet aanvragen :'-(
     
  10. Dapower

    Dapower Dapower NL

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0

    Heb je je starters kit voor xbox Live serieus bij eplaza voor 25 euro gekocht?
    Bedoel je niet nedgame?
     
  11. Spitie_nl

    Spitie_nl Question?

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    op nedgame is dat starter kitje dr dus niet meer :confused: is er nog ergens anders een site waar ze rond de 30euro zijn k heb geen zin om 60 pleuri te betalen vind k tog egt te veel! dusj heeft iemand goede site's?
     
  12. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand nog adressen? wil namelijk ook zo'n ding hebben maar het is moeilijk te verkrijgen.
     
  13. Gurbe

    Gurbe Hi everybody

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is ie al een beetje uit de handel aan het gaan, maar misschien als je zoekt op de ambassador-kit, zo heet het ding namelijk officieel. Trouwens ook een leuke als je je Live-abo wilt verlengen, scheelt je e30,- gratis tweede headset en mechassault verpats je weer. Ik heb meteen twee van die setjes gekocht en heb nou voor e60,- Live tot augustus 2006, 2 headsets en 2 games (2e MA geruild), vind ik toch een goede deal :+
     
  14. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Is er echt niet nog 1 adresje waar ik Xbox Live kit voor 3 tientjes kan krijgen ? Wil dolgraag met jullie allemaal live gaan gamen.

    Eric,
     
  15. x-factor

    x-factor Xbox Guru

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat wil ook!

    Ik hoop dat er nog een adresje is...
     
  16. ScoobyDoo

    ScoobyDoo FIFA 2005 en HALO 2

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Bart Smit heb ik FIFA 2005 en een Starterskitje gekocht voor 70 eurootjes!
     
  17. debikkel

    debikkel Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    12 maanden Xbox Live voor €15,94 ($19,99 USD)
    http://retail.microsoft.com/Retail/XboxOffer/default.asp

    Geen game, geen comm, wel ubercheap

    US only geloof ik, maar aangezien het enkel zo'n kaart + code betreft moet je je oom of tante in de US maar ff lief aankijken dat die zo'n kaartje voor bestellen, openkrassen en de code doorbellen/mailen.

    Codes zijn geloof ik niet aan landen gebonden maar hang me er niet aan op ik post alleen maar een antwoord op de vraag van deze topic :)

    Grtz DB
     
  18. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Werkt dat ook bij ons in Nederland ? :confused:
     
  19. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Is dat bij alle Bart Smit's?
     
  20. CHiLL@@P

    CHiLL@@P Gamer DeLuxe

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een Xbox Live Starter Kit + Halo 2 koop bij GCshop voor € 54,50. Heb ik dan gewoon een jaar abbo op Live!?

    Want onderaan de pagina staat: Let op, dit is de versie in combinatie met een Live pakket. Dit live pakket bevat een headset en een gratis proeftijd van 3 maanden.


    Maar dus ook een abbo voor 12 maanden?
     

Deel Deze Pagina