ben even op onderzoek uitgeweest, filmclub-niet (alleen ps2) moviemax-niet Via internet kan het wel, alleen kost het 14,95 per maand Weet iemand in Maastricht of Eindhoven waar je spellen kan huren???
beek, is dat zoals in 'Beek en Donk' (bij gemert in de beurt) of hebben we het nu over andere plaatsen? anders ga ik daar ook maar eens heen.
movi max en de normale bieb/dvdtheek kun je xbox spellen huren als je voornamelijk uit gilze-rijen komt ga dan naar movi-max als er niks bij staan zeg het teggen luwi en hij zorgt er voor dat ze er bij komen te staan _0/
Het is afhankelijk per videotheek, ook bij de landelijke ketens zoals videoland. Alleen als er genoeg vraag naar is nemen ze xbox spellen erbij, waar toch een hoop geld in zit voor ze. Dat de Openbare bibliotheek ze had wist ik niet... ik weet alleen de videoland in leiderdorp die aardig wat xbox spellen heeft.
Hier in almere kan je ook xbox spellen huren bij videoland en STER ster vind ik het beste.. hebben ze meestal gelijk de spellen op de release.
bij onze videoland kan je een paar ps1 games huren en voor de Nintendo64. Ze lopen hier in Assen een beetje achter... Ik moet maar even verder zoeken
Dus als ik het goed begrijp hebben ze bij videland vaak wel xbox-spellen te huur. Weet er trouwens of dat bij de videoland in nijmegen ook zo is?
PlusDVD is relaxt. Ik heb een proefabbonnementje genomen voor 15 dagen en heb lekker PES4 gespeeld. GRATIS
Hoe gaat dat dan ? zit er echt niks aan verbonden? En moet je het nog weer opzeggen ofzo? Of verloopt het automatisch ?