ik moet wachten tot ik 18 ben voordat ik live kan aanschaffen. :{ heb mn ouders niet kunnen overhalen om hun CC te mogen gebruiken.
zeker voor de singleplayer. multiplayer zal ik denk ik nog wel spelen als er tijd over is. maar eerst moet natuurlijk legendary uitgespeeld worden
De singleplayer, multiplayer (met vrienden is het heel leuk en nu ook met live ondersteunig ), live, wat wil je nog meer.
Grotendeels vanwege de singleplayer levels Lekker Covenants afslachten met nieuwe wapens of er overheen rijden met een voertuig, yummie!
Vooral voor de multiplayer splitscreen of system link. Zo hebben (o.a. Wooffa en ik) de Halo disc. ondertussen helemaal zwart gespeelt.
Jaywalker heeft gelijk de multiplayer gaat fuckin hard ownen net als counterstrike lekker taktisch en niet al te veel brainless de singleplayer zal ik dan wel es gaan doen wanneer er weer zon update komt ;-)
Eerst Multi player op Xbox Live! Daarna mooi Co-op met me zusje, waar mee ik Halo: Combat Evolved helemaal heb grijs gedraait.