Voor alles, dat is wat halo toch is, niet alleen leuk voor single player of niet alleen voor multiplayer. het combi tussen beide.
ik voor het verhaal, ik wil persé weten hoe het verhaal verdergaat, de Multiplayer vink wel tof, maar ik vraag me af of er nog wel genoeg te doen is offline split screen multiplayer *dat alle maps niet te groot zijn ofzo*
In zuigt SP nou weer? De levels zijn bijna het zelfde en de wapens zijn echt niet minder in balans Oja ik koop het natuurlijk voor allebij, afwisseling vind ik wel ok
Ik koop hem eigenlijk alleen voor de singleplayer en co-op. Ik ben ook erg benieuwd naar het verhaal. De multiplayer van Halo 1 vond ik alleen interessant met veel spelers en dat kwam bij mij nooit voor. En ik denk niet dat veel mensen Halo 2 op XBC gaan doen als het live heeft. Waarom staat deze thread eigenlijk in het Live forum?
Ja maar als de vraag is of je het spel voor singeplayer of multiplayer koopt, dan zou ik het eerder in het gewone gameforum plaatsen, ik had deze thread eerst niet eens gezien. Ik hoop zo dat de co-op mode weer zo goed wordt uitgewerkt. Dat was voor mij dé multiplayermode als je alleen je broertje hebt.
1. Voor de Live optie 2. Omdat het er goed uitziet. 3. Omdat het een lekker verhaal is. 4. Het is het vervolg van het legendarische Halo. Maar lijkt het zo of wordt deze game gegantisch gehypt zodat iedereen hem gaat halen...?
Xeon je hebt gelijk, maar de hype is terecht volgens mij, de Graphics zijn goed, de gameplay is die van Halo 1 dus die kan niet fout zitten en volgens E3 bezoekers is Online ok, het enige potentiele minpuntje kan zijn: slechte Singleplayer met slecht verhaal.
Ik koop hem omdat de handleiding in zo'n mooi lettertype is geschreven. Nee ff serieus: De singleplayer was de beste die ik ooit gespeeld heb. En de multiplayer in Halo 1 met Blood Gulch en Sidewinder is echt fantastisch. En daarbij ook nog een die prachtige graphics en gewoon de vette actie. Kan echt niet meer foutgaan.
Het Halo ''universum'' is zowat het beste verhaal ooit.. De drie boeken waren geweldig en reken maar dat het verhaal wat nu komt ook erg goed word
Voor de combinatie van de Singleplayer & Multiplayer (Voor het totaal dus) Is dit trouwens geen leuk onderwerp voor de Soapbox?