omdat ik het eerste deel geweldig vond, hopelijk word dit nog beter en voor de live fragfest-ervaring
ik koop m uit principe ik koop m voor de mooie graphics, de gameplay, geweldige singleplayer, briljante multiplayer, voor op een LAN en voor live
ik koop hem om het live gebeuren maar ik vind het zo achterlijk al die mensen die gillen het is een topgame terwijl hij er nog neit eens is
Ja dat kan uiteraard ook. Ik zal dan ook geheid wel een aantal keer een LAN bezoeken (of misschien zelf organiseren als pa en ma weg zijn) om toch die super multiplayer te ervaren.
Voor: Nieuwe missies Nieuwe Multiplayer maps Nieuwe wapens Nieuwe vijanden Nieuwe voertuigen Nieuwe stunts Xboxlive De nieuwe missies in co-up mode Een prachtig vervolg Betere graphics Betere AI Samengevat: Voor alles!
De enige reden omdat ik halo2 koop is , halo combat evolved was geweldig en dat speel ik na al die tijd nog altijd. En vanaf nu begin ik al stilletjes uit te kijken naar halo3 _0/
ik koop hem meer voor de singel player. ik wil weten hoe het verhaal verder gaat en of die Flood nog terug komt. Ik ben bang dat het live gedeelte een beetje gaat floppen voor mijn. ik heb niet een al te snelle conectie en ik ben bang dat het snel gaat laggen als je met zijn zestienen speelt
voor ze metale box verders vind ik halo echt een zuig game!!!!<---------- is mijn mening geen flame naar halo toe. het is totaal mijn game niet. maar ik vind die limited editie box wel mooi. zal het ook zeker wel 1 of 2 keer spelen. en misschien bevalt het me en dan speel ik het vaker.