1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waar koop jij Halo2 voor?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Stifke, 17 aug 2004.

  1. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    :)
     
  2. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    volgens mij gaat op de dag dat halo 2 uitkomt echt xbox live plat als je nu al hoort dat er 1.5 miljoen gepreorderd zijn daar is xbox live niet op gebouwd om in 1X een super grote hoeveelheid mensen te verdragen....
     
  3. pippinNL

    pippinNL I LOVE LIVE

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    ik koop halo2 voor de multiplayer, xboxlive, singelplayer.... eigelijk alles dit word de game!!!
     
  4. removed-account

    removed-account Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Multyplayaaaah:d:d:d:d
     
  5. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    heb die LE besteld en ga het zo spelen:

    Eerst paar uurtjes Halo 2 single, daarna ZELF een game hosten en de multiplayer dinge uit testen zonder tegenstanders (ja ik heb 2 xboxen), en dan die DVD kijken.. en daarna pas multiplayeren @ live
     
  6. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    :+
     
  7. SuperFly

    SuperFly Xbox 360

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop het spel zowieso voor het verhaal "Singleplayer". Maar ik koop hem toch ietsjes meer voor de Multieplayer "Xbox Live" Ik heb er echt zin in de Multieplayer van Halo was al vet :D en nu met de toevoeging van live. Word het alleen maar mooier en beter. Dus ik ga toch meer voor de Multieplayer
     
  8. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    60% singleplayer.
    40% multiplayer.
    Heb overigens bewust juist niet de lim. ed. besteld, aangezien iedereen die koopt ben ik straks pas iemand met een hoesje dat bijna niemand heeft.
     
  9. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Dat denk je :) Er zijn niet zoveel mensen die de limited hebben tegenover de normale.
     
  10. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind de gewone hoes eigenlijk mooier.
     
  11. SuperFly

    SuperFly Xbox 360

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze beide straks :) en ik vind de limeted mooie van buiten alleen jammer van dat plastic binnen past gewoon niet met elkaar.
     
  12. Lambers

    Lambers Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop halo 2 voor de single player, maar natuurlijk ook voor xbox live!!
     
  13. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop hem niet.
     
  14. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Dan reageer je niet in deze thread.
     
  15. Gameholic

    Gameholic Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    ik koop hem ook niet .. als ik halo 2 eventueel wel koop dan is dat puur voor het multiplayer gedeelte. Halo vond ik echt qua singleplayer zo hard zuigen maar dat is mijn mening.

    Multiplayer zal Halo 2 wel de koning zijn van alle Live games. no doubt about that ;)
     
  16. harry potter

    harry potter Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    halo 2 single player

    ik neem halo 2 voor all om single player. maar ook voor xbox live wat ik nu eindelijk heb. het heeft lang geduurt voor ik het mocht heben van mijn ouders. die zien een CC niet zoo ziten om dat ze die kunen kraaken. maar ik geloof dat niet zoo. uiteindelijk heb ik ze over kunen halen om een cc te nemen. om dat ik heb kunen we bewijzen dat het toch wel veilig is.
    eigelijk was ik best :mad: dat ik het niet mocht. maar nu ben ik heeel :)
     
  17. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    ja ik ook _O_ lkkr voor de single player :D
    mijn halo 2 zit al tegen de verbranding toe (als ik hem er uit haal is die rood gloeiend O-) )
     
  18. harry potter

    harry potter Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    waar om koop je hem niet Dodg3r (NL)

    zeg waar om koop je halo 2 niet je gaat mij toch niet zegen dat je het te duur vind. voor 10 euro extra heb je xbox live er bij. halo 2 gewoon 59.95 halo
    halo 2 + live 69.95 je hebt toch niet ge ...................... maar daar mogen we hier niet over praten he. ik heb het in ieder geval niet zo op mensen die dat doen. ik bedoel hier niks verkeerds mee hoor. ik vind halo 2 een geweldig spel en ik niet wachten tot bol.com hem levert. en ik hem over xbox live kan spelen. _O_ halo 2 _O_
     
  19. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom ik Halo 2 niet koop ? Simpel, ik vind het een kutspel, omdat ik van die futuristische shooters haat... Ook haat ik games als Half-Life, Unreal, enz...
     
  20. harry potter

    harry potter Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    halo 2

    je vind halo 2 geen leuk spel best. maar moet dat met zoon grote mond gezegt worden. ik wil het namelijk een beetje netjes huoden op dit forum. de mensen zegen tegen woordig niks anders meer dan ... als hun iets niet aan staat.
     

Deel Deze Pagina