volgens mij gaat op de dag dat halo 2 uitkomt echt xbox live plat als je nu al hoort dat er 1.5 miljoen gepreorderd zijn daar is xbox live niet op gebouwd om in 1X een super grote hoeveelheid mensen te verdragen....
heb die LE besteld en ga het zo spelen: Eerst paar uurtjes Halo 2 single, daarna ZELF een game hosten en de multiplayer dinge uit testen zonder tegenstanders (ja ik heb 2 xboxen), en dan die DVD kijken.. en daarna pas multiplayeren @ live
Ik koop het spel zowieso voor het verhaal "Singleplayer". Maar ik koop hem toch ietsjes meer voor de Multieplayer "Xbox Live" Ik heb er echt zin in de Multieplayer van Halo was al vet en nu met de toevoeging van live. Word het alleen maar mooier en beter. Dus ik ga toch meer voor de Multieplayer
60% singleplayer. 40% multiplayer. Heb overigens bewust juist niet de lim. ed. besteld, aangezien iedereen die koopt ben ik straks pas iemand met een hoesje dat bijna niemand heeft.
Ik heb ze beide straks en ik vind de limeted mooie van buiten alleen jammer van dat plastic binnen past gewoon niet met elkaar.
ik koop hem ook niet .. als ik halo 2 eventueel wel koop dan is dat puur voor het multiplayer gedeelte. Halo vond ik echt qua singleplayer zo hard zuigen maar dat is mijn mening. Multiplayer zal Halo 2 wel de koning zijn van alle Live games. no doubt about that
halo 2 single player ik neem halo 2 voor all om single player. maar ook voor xbox live wat ik nu eindelijk heb. het heeft lang geduurt voor ik het mocht heben van mijn ouders. die zien een CC niet zoo ziten om dat ze die kunen kraaken. maar ik geloof dat niet zoo. uiteindelijk heb ik ze over kunen halen om een cc te nemen. om dat ik heb kunen we bewijzen dat het toch wel veilig is. eigelijk was ik best dat ik het niet mocht. maar nu ben ik heeel
ja ik ook lkkr voor de single player mijn halo 2 zit al tegen de verbranding toe (als ik hem er uit haal is die rood gloeiend )
waar om koop je hem niet Dodg3r (NL) zeg waar om koop je halo 2 niet je gaat mij toch niet zegen dat je het te duur vind. voor 10 euro extra heb je xbox live er bij. halo 2 gewoon 59.95 halo halo 2 + live 69.95 je hebt toch niet ge ...................... maar daar mogen we hier niet over praten he. ik heb het in ieder geval niet zo op mensen die dat doen. ik bedoel hier niks verkeerds mee hoor. ik vind halo 2 een geweldig spel en ik niet wachten tot bol.com hem levert. en ik hem over xbox live kan spelen. halo 2
Waarom ik Halo 2 niet koop ? Simpel, ik vind het een kutspel, omdat ik van die futuristische shooters haat... Ook haat ik games als Half-Life, Unreal, enz...
halo 2 je vind halo 2 geen leuk spel best. maar moet dat met zoon grote mond gezegt worden. ik wil het namelijk een beetje netjes huoden op dit forum. de mensen zegen tegen woordig niks anders meer dan ... als hun iets niet aan staat.