1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waar koop jij Halo2 voor?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Stifke, 17 aug 2004.

  1. DC Vogelaar

    DC Vogelaar Happy Hour

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik haal Halo 2 om te weten hoe het afloop met MAster Chief..:D
     
  2. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik geen grote mond ? Je vraagt toch waarom ik Halo niet leuk vindt ? Ik antwoord gewoon met het woord 'kut'... Wow, erg ! Ik bedoel, ik flame toch niemand, oid ?
     
  3. harry potter

    harry potter Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    halo 2

    als je niet gewoon kunt praten ga je maar weg op dit forum. _0/
     
  4. Xecuter3

    Xecuter3 méééh

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    wow, kut, doe is niet zo link, jeeminee, ik denk niet dat ik nog kan slapen..
     
  5. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Slaat weer nergens op dit...

    He Xecuter, dat dingetje komt me bekend voor ;)
     
  6. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Kut o nee waar zijn de mods als je ze nodig heb!!! :cool:

    Waarom mag iemand halo2 niet leuk vinden?Oke persoonlijk ga ik hem kopen voor de mulitieplayer,de nieuwe wapens,live en de AI .Ik moet wel zeggen dat halo2 ongeloofelijk veel gehypte wordt en MS helpt er zelf ook flink aan mee.Toch lijkt me dat halo2 een prima spel is en vindt dat mensen zich niet zo druk moeten maken wat andere er van vinden

    Ps
    Beste harry potter moet jou naam niet JP balkenede zijn O-) ?
     
  7. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie ben jij om dat te bepalen ? Waar slaat deze hele opmerking alleen al op ?
     
  8. harry potter

    harry potter Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vraag aleen maar om een beetje bleeft taal gebruik. het gaat mij er niet om dat je halo 2 geen leuk spel vind. maar op de manier hoe jij dat zegt. maar ik moet niet zeiken want iedereen gebruikt dat woord wel eens. ik ook soms. maar eigelijk hoord dat niet. :)
     
  9. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Xbox Live forum... Halo 2... Iedereen praat over SP?

    NO WAY!

    Wie heeft er zin om een Halo2 toernooitje te houden 12/13 november!? Als iedereen zijn tag doorgeeft aan elkaar dan kunnen we wel leuke Slayer/CTF wedstrijdjes houden!

    Dus wie er zin heeft moet maar ff zijn/haar tag hier plaatsen!
     
  10. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop hem voor de Single & Multiplayer .
    De Single Player is zo meeslpend , tenminste als ie net zo als deel 1 is .
    En de Multiplayer ga ik zeker weer heelemaal grijs spelen op XBConnect & Xbox Live ! _O_
     
  11. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom denkt iedereen toch alleen maar aan live?! Mooi dat de functie erin zit, maar k heb het gevoel dat dit te belangrijk gaat worden in Halo 2. Ze moeten ook rekening houden met de mensen die geen Live hebben. De SP is ook belangrijk, ook moet gwoon mp offline in orde zijn.
     
  12. harry potter

    harry potter Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    dat klopt maar waar om zuow halo 2 ofline niet goed zijn. de singe plyaer zal ook steen goed zijn hoor neem dat maar aan. zeeker beter dan in halo 1.
     
  13. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    ik koop hem echt voor de multiplayer. Als dat er niet in zat zou ik hem alsnog kopen maar zou ik het 2 weekjes spelen en dan bijna niet meer.
     
  14. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Niemand zegt dat de SP niet goed is, maar het is hier toch het Live forum.. Dus denk je toch eerder aan de MP ;)

    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=61907 Leuk voor de mensen die 13 november anders forumgangers wil afmaken ;)
     
  15. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    a. omdat ik Halo 1 een topgame vond
    b. Omdat alles uit de kast getrokken is om dit tot een succes te maken.
    c. Omdat Multiplayer nu eenmaal ass kickt
    d. Vanwege het verrassings effect van de SP mode

    Waarom zou je hem ook laten liggen in de winkel!!!

    C-ya on the 11th
     
  16. Bowser

    Bowser Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Multiplayer Online en Singleplayer
    2. Multiplayer (Lan Party)
    3. Halo 1 was al de beste game ooit voor mij en ze zeggen dat deze nog leuker word
    4. Meer Wapens, meer voertuigen enzovoort...
    5. En alles wat er nog overblijft van de game
     
  17. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Voor alles, Ik ben een shooter freak en Halo 2 is een shooter en een hele goede die moet ik dus hebben.
     
  18. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Zeg spraky harstikke leuk hoor die halo2 taglist maar valt dit niet onder spammen ;) ?
    Ik heb eigelijk een hele grote vraag voor iedere halo2 fan (ben er ook 1 hoor)
    Halo2 zal geweldig zijn maar er geen 1 spel is perfect dus nu is de vraag wat lijkt jou het minpunt van halo2 ?
     
  19. GhanZ

    GhanZ Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop hem omdat ik gewoon nog steeds veel lol beleef aan de eerste zowel singleplayer als lan-multiplayer en verwacht dat nr 2 alleen maar beter zal zijn....
     
  20. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee hoor ;) Ik vind van niet =P Het is voor een goed doel! En als je de topic goed leest dan merk je dat je niet met 1 zinnejte klaar bent.

    Btw voor de mensen die er niets van snappen: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=61907

    Maar een minpunt... Tjah.. Dat er teveel nieuwe wezens komen die ik gewoon niet in het Halo verhaal passen. En dat de Covenant teveel op de voorgrond komt met wapens en voertuigen. Maar ik denk dat het wel goedkomt!
     

Deel Deze Pagina