als eerst voor mijn xbox dO'h 2de omdat ik geld te veel heb 3de om de single player _0/ niet om live want dat heb ik niet en krijg ik niet en mulitplayer jah in de vakantie met wat vrienden ff playen maar zelf benk enigst kind en heb ik er doordeweeks nie veel aan omdat ik dan niemand kan uitnodigen door huiswerk en verschillend les uren
Voor de singleplayer & multiplayer (offline wel te verstaan ) SP vind ik gwoon belangrijk en MP is gwoon mooi dat 't derbij zit.
grotendeels voor xbox live! , dat wordt echt verschrikkelijk gaaf stel je maar voor: hetzelfde als xbox connect, maar dan zonder lag, met meer spelers en ook nog communicatie met elkaar (en xbox connect heeft me al veeeeeeeeele uren zoet gehouden)
Omdat Halo het eerste spel is sinds Perfect Dark dat mij ooit zo heeft weten te boeien, en zelf mij zelf zonder bots meer uurtjes plezier heeft weten te bieden als Perfect Dark De Singleplayer is een van de weinige die ik zovaak heb uitgespeeld. En omdat Halo 2 de uitgebreide verbeterde versie is hiervan, en ownt als geen ander
Halo 1 was vet over XBC. Nu doet halo2 dit nog een dunnetjes en vele malenb beter over Natuurlijk de heerlijke coop/singleplayer. Tis gewoon een topper.