ik koop mn games overal...prijs maakt mij niet zoveel uit niet dat ik geld teveel heb..maar ik hou gewoon niet van moeite doen
Next Level. Maar omdat je daar niet kan ruilen koop ik heel soms bij FRS. Maar meestal toch 2ehands, of www.gcshop.nl
Verschillend, maar voor mijn Xbox games geldt de Xbox, om de een of andere reden hebben die de games en producten al net een dag eerder in de winkel liggen...
ik koop bij: http://www.cduniverse.com/default.asp?style=games&cart=131867892 www.gamestop.com www.dragon.ca
bij van alles wat, net waar het goedkoopst is of aanbiedingen enzo. play.com gcshop.nl dynabyte.nl nedgame.nl Bijvoorbeeld vorige week nog Jedi Knight 2 en SOF2 voor elk 15 pond gekocht bij play.com (=23 euro per stuk incl. verz.kosten).
ik koop mijn games MEESTAL bij de makro (wel wat goedkoper), maar alleen als ik zeker weet dat ze vet zijn. Anders koop ik bij free record shop of e-plaza omdat ik daar nog kan ruilen (bij de makro dus niet..)
Dixons! Waarom? Ik werk daar, dus personeelskorting Xbox ook via een speciale personeelsaanbieding bij Dixons gekocht, voor 150 eurootjes + gamespack! Kan ook alle spellen ff lenen om uit te proberen, echt ideaal! En voor de rest is ons assortiment lekker up-to-date.
Daarom koop ik zeer weinig games e.d. in dat soort winkels (dus waar de verpakking al is verwijderd). Altijd vingerafdrukken of krassen op de disc, dus tweedehands.
Die verpakking (of liever gezegd: de inhoud) MOET je wel verwijderen, anders wordt de boel gejat waar je bij staat. Dat kan dus niet anders. En het wordt heus wel gecontroleerd hoor wat je mee terugneemt (bij ons tenminste): krasje erop is kopen. Dus dat valt wel mee.
De ene keer dat ik een spel bij Dixons heb gekocht was die ook dik in orde hoor. Dus geef ik Dixons het voordeel van de twijfel Bij de FRS vind ik het vaak raak met krassen e.d. (vooral dvd's). Maar ik begrijp ook wel dat je ze niet met schijf en al in de kast kan zetten want dan zijn ze zo weg (zonder te betalen dan). Anders zou je ook een leeg hoesje neer kunnen zetten en een geseald exemplaar mee kunnen geven, en dat dat lege hoesje weer terug zetten in de kast.