1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

waar koop jij je spellen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mutts, 5 dec 2002.

1. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Is bijna niet te doen, dan moet je voor elk spel een dummy-doos hebben. Plus dat je in de war raakt met je voorraad en zo.

2. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    waar is digifan precies:confused: . Ergens in de buurt van de grote houtstraat ofzo

3. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ook liever gesealde exemplaren. Ik hou nou eenmaal niet van het idee dat iemand anders met zijn poten aan een spel zit waar ik het volle pond voor op de balie leg. Je leest hier op het forum ook vaak genoeg; "ik haal em wel ff bij de frs, als ik em niet leuk vind breng ik em wel weer terug doen ze niet moeilijk over". Nou daar wordt ik dus niet blij van, want dit zijn juist de mensen die niet voorzichtig met dat soort dingen omgaan. En als ik dan zie hoe die gasten van de free record shop zelf die cd's in de doosjes proppen...:{

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Je kunt natuurlijk ook even vragen of je de cd mag zien voordat je een spel koopt. En als er dan krassen op zitten vraag je gewoon een andere. Als je er thuis pas achterkomt is de kans groot dat je hem niet meer mag ruilen.

5. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het met SoS eens.
    Er zit ook nog eens een soort van zegel aan de zijkant van een xbox spel, dus als dat verbroken is is er wat mee gedaan, dus niet meer 'nieuw'.
    Nou wil dat niet zeggen dat elk geseald spel geen krasjes bevat want die willen ook nog wel eens krajes bevatten, maar ik vind het allemaal gewoon niet netjes. En dat geldt zowel voor Dixons als FRS enz.

6. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    soms vraag ik bij huizen of ze nog wat games hebben anders ga ik naar de recshop :+

edit: neejoh geintje ik ga naar de e-plza of de frs of de ms of de it of de bs

7. wenze

wenze Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan moet je je spellen gewoon via internet kopen dan zitten ze nog helemaal dicht.

8. focus

focus Dr. Evil

Leuk Bevonden:
    0
    Ik haal m'n games altijd bij Foregames in Tilburg.

Deel Deze Pagina