Ik koop bij www.nedgame.nl (heb alleen nog in de winkel gekocht) Als je de 1e keer via internet besteld dan bellen ze eerst ff op om je in de pc te zetten. Dan kunnen ze de volgende keer gewoon in 1 keer opsturen.. (remboers kosten €7,50)
Ik heb al een paar keer bestelt bij http://www.dimensionplus.nl De prijzen zijn ongeveer gelijk aan de winkelprijs alleen betaal ik altijd via rembours en dus betaal ik 7 euro meer. Wel krijg ik mn shit dan vaak de volgende dag al binnen dus dat is klasse joh. Verder hebben ze ook import games,boeken,gadgets etc etc (heb nu nba 2k3 bestelt hehe)
bijna al m'n games komen van www.dvdcrave.com. Enkele games komen gewoon bij de FRS vandaan maar dan echt alleen als ik ze meteen moest hebben. (bij dvdcrave duurt het 5/10 dgn). Beetje elke x 70 euro neertellen voor een game. Ben nie gek!
Free record Shop, word ik altijd goed geholpen en ik heb 10% korting. Dat ze veel van games af weten maakt mij toch niet zoveel uit want ik weet toch wel wat ik koop.
Ik koop meestal bij GCShop omdat het gewoon goedkoper is. Voor een internetsite maakt het voor mij alleen uit of ze snel, goedkoop en natuurlijk betrouwbaar zijn.
ik koop mijn games meestal bij de Intertoys, of bij Huls (warenhuis). In die winkels weten ze geen zak van games af, maar ik weet van te voren toch wel wat ik koop. ik lees altijd eerst een paar pre-/reviewtjes..
Meestal bij Bart Smit of de Free Record Shop omdat die het dichtst bij liggen. Ik let meestel niet op een 1 of 2 euro duurder. Loop ik het eerste de Bart Smit binnen en ik zie mijn voorkeurspel liggen, koop ik hem daar. Blijkt evenlater dat de Free Record Shop goedkoper was geweest is dat pech hebben.
Ik loop altijd eerst een paar winkeltjes door (prijs&drukte) en dan ga ik beslissen eerst kocht ik altijd bij de intertoys maar nu niet zo vaak meer omdat de service daar ZOO slecht is (in mijn stad iig) (soms een half uur wachten om een DVD tje in het hoesje te stoppen) nu ga ik meestal naar de winkel ernaast: FREE RECORD SHOP
Ik haal meestal mijn games bij de gamesshoptwente in hengelo, omdat ze prima service hebben en de prijzen zijn daar ongeveer 2 a 3 euro'tjes minder dan bij FreeRecordShop en Bart Smidt.
Tot nu toe heb ik mijn games gekocht bij: - Intertoys (Nightfire €29,99, Project Gotham Racing €29,99) - FRS Xbox (€479 )(Halo €69,99, Splinter Cell €59,99) - SegaPack+DVD remote+JP3 (€238 Wehkamp!!!) - Livekit (€55+7,50 remb. Nedgame) - Xbox.com (DOA3 en RalliSport Challenge Reward pack ) Mijn redenen zijn: - Prijs - Leverbaarheid - Service
Al ik een game koop loop hier altijd eerst alle winkels af waar hij het goedkoopst is en daar haal ik hem, maakt mij niet zoveel uit als ze er niks vanaf weten in een winkel ik weet van tevoren toch al welke game ik ga kopen
Ik vind de media-markt de beste plaats om xbox games te kopen, omdat ze het goedkoopsten zijn ze hebben een goede service en je kan je spellen tot 14 dagen na aankoop ruilen, ook als er al mee gespeeld is. Het belangrijkste van die dingen vind ik toch wel de goeie service, want bij de meeste winkels kun je het spel maar 24 uur ruilen als het al uit het folie is en bij sommige zelfs helemaal niet.
Dvdcrave.com Play.com FRS Intertoys (Personeels korting via m'n vriendin) Bart Smit (10% korting, zie hierboven)
Ik kocht ze eerst altijd bij de dixons, want als je dan je cc liet zien kreeg je 10% korting. Helaas is die actie afgelopen. Nu ga ik meestal naar de free recordshop, goede service en de 'normale' prijs.
ik koop mijn spellen waar het in de eerste plaats het goedkoopst is. dat vind ik wel het belangrijkste! maar ik ga vaak naar Digifan (Haarlem), want daar kan je altijd wel ff een spel uitproberen, of een leuk 2de hands spel kopen voor een leuk prijsje! En verder moet een winkel ook een groot spelaanbod hebben natuurlijk!
Wat mij opvalt is dat er redelijk wat naar de Free record shop word gegaan....Ik ga liever naar een gameshop toe of anders zelfs nog op het net(al dan niet met cc) Wat ik belangrijk vind is dat de winkel die het aanbied ook de gelegenheid bied om het spel te spelen(f snel menus doorkijken ne een 15 minuutjes ff de feeling proberen te proeven) Zo was ik een tijdje terug in Veenendaal,naam is me ontschoten...in en shop die wel een hoop hadden,maar geen xbox hadden staan....ONBEGRIJPELIJK. Bij de frs bv hebben ze geen verstand van games...2de hands hebben ze daar evenmin...allemaal dingen die ik zoek als ik games ga halen.