Waar mot ik aan denken als ik het logo op mijn XBOX-Cotroller ga verwisselen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door $uperman.nl, 8 jun 2002.

1. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Hmmmz iig bedankt, maar het is het toch niet helemaal.
    Kijk hij plakt ze wel vlakbij z'n motortjes vast, maar volgens mij heeft hij gwoon permanent brandende ledjes. (de leds worden ook op dezelfde plaats vastgesoldeert, dat betekend dat ze iig geen onderscheid maken tussen de linker en de rechter motor) Het was mijn bedoeling om de leds op de stroomtoevoer van de motor te zetten, zodat ze gaan branden als de motors gaan draaien. (En dan bijv blauwe led op de linker, en rode led op de rechter motor. Dan krijg je leuke kleurschakeringen. 8))
    Voor zover ik het kan zien is dit hier niet gebeurt, maar ik zal nog wel ff vedder zoeken op die saajt.

edit: Die saajt hep het iig niet, maar ik hep ff een meeltje naar die gast gestuurd. Er stond wel dattie op zoek was naar nieuwe projecten dus ik hoop dattie R iets mee doet. Hep ondertussen ook ff m'n kontroller opengeschroefd, en het is egt geen probleem om ff een paar Xtra draadjes aan de motor-draadjes te solderen, kweet alleen niet watvoor ledjuhs eraan moeten...

Laatst bewerkt: 8 jun 2002
  2. 100%Jean

100%Jean Guest

Ik heb net mijn controller ook eens ff opengeschroefd, omdat ik dacht dat je het plaatje via de binnenkant kon verwisselen, maar dit moet dus toch via de buitenkant. Zit dit ding vastgelijmd of kun je het er uitklikken?

3. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat prob dus ook, ik heb gprobeerd het van de buitenkant open te maken maar dat lukt niet zonder de dome te beschadigen.

Deel Deze Pagina