Ik speel nog altijd op de xbox, maar als ik binnenkort Oblivion krijg, dan speel ik alleen maar op de xbox 360 waarschijnlijk.
Relaxt hoor!.. Moet ook maar eens gaan beginnen van het weekend Als ik er tijd voor heb Ik merk wel dat er nog een aantal spelers nog veel achter de oude xbox zit! Maar dat is ook niet raar want die blijft natuurlijk ook super
Wie heeft het hier over ombouwen . De meeste xboxen (ff geen idee welke cd-lader) hebben kunnen gebrande cd/dvd (kan volgens mij ook) af draaien. Het gaat hier niet om bouwen, hij kan het sowieso al en dan heb je het niet over ombouwen
je kan op een niet omgebouwde xbox ook gewoon gebrande cd/dvd's afspelen (dat heb ik van horen zeggen natuurlijk , niet dat ik ooit cds/dvd's zou branden)
Gebrande cd's kan je ook afdraaien op je xbox360 Ik heb er niks mee gedaan dat kan dat ding automatisch
Ligt aan de CD-lader, vertelde ik ook in een paar post hierboven . Xbox 1 had 3 verschillende laders. Xbox360 weet ik niet, maar die van mij kan gebrande zooi afspelen
Damn, dat is jammer dan... ik zou een heleboel muziek op willen zetten en hij accepteert mijn Creative mp3-speler ook al niet.
speel alleen maar xbox 360. Heb wel veel op de oude gespeeld 800 wedstrijden fifa. Hopelijk is fifa 07 weer zo goed