Simpelo, als je een beetje moeite had gedaan wist je allang waar de trailer over gaat. Aangezien ik wel elke veslag er over geleezne heb, en dus in principe weet hoe hij gaat, kan ik je uit de droom helpen. Het is gewoon een demonstratie van de Halo 2 Engine, en een leuke scene die plaatsvind nadat Master chief op de aarde is geweest. Er word helemaal nisk onthult omtrend de verdere locaties waar dit spel zich afspelen behalve de locatie waarin hij zich aan het end bevind, als dat er in het spel al zal zijn (wat nog 1,5 jaar ver weg is). synopsis: hij zit in een schip, en gaat uit het schip, landend op een ander schip. wow major spoilers.
Uhm je valt in de herhaling want ik weet ook zoal waar die trailer over zal gaan. Wat jij zegt over die engine is gedeeltelijk waar, maar daar gaat die trailer dus eg nie over! Hij laat idd wel die engine zien maar geeft ook hints voor et verhaal.. Een quote van XboxGamers.com: The trailer will show off the new engine built from the ground, utilizing many new technologies. But Halo is not all about graphics and one of the more important aspects is the story. It is confirmed in the trailer, that Master Chiefs next mission is to prevent an alien invasion on Earth. But even though hints for the story will be given in the trailer, Bungie has confirmed that there are indeed a new engine in Halo 2 and that it will be kept a secret, just like the Flood, Sentinels and Guilty Spark were in Halo. Ahum U were saying?
DUH, dat staat allemaal gewoon in de press release hoor? Dit: Is fout, xboxgamers.com is een boutsite, echt sukkels. Het moet zijn dat er een nieuwe ENEMY is. We hadden het hiet over speculaties waar Halo 2 zich zoal gaat afspelen, rondom en op aarde moge duidelijk zijn, maar de trailer gaat je helemaal niks verklappen, hints jazeker, logisch kan niet anders, ze moeten je toch nieuwschierig maken.
Ja kan, maar ik denk dat het nog wel op en rond Aarde zal afspelen, als ze nu al alle verdere mogelijkheden gaan benutten heb je niks om verdere Halo games over te maken Hoewel het anders 'uitmelken' genoemd wordt als je elke 2 / 3 jaar een Halo game uitbrengt die ergens anders afspeelt..
Ik denk dat halo 2 nog voor jaaaaaaaaaaren gespeeld gaat worden met zijn multiplayer etc en vergeet niet dat er ook andere bungie games in ontwikkeling zijn die ooit eens af moeten, Phoenix etc.
Yup.. maar als je nadenkt he : Je kan in principe een heel scala aan games maken, van FPS tot vliegsim, games als Red Alert (nieuwe basis aanbrouwen voor de Mens) tot adventures (nieuwe werelden ontdeken in een andere vorm als Halo)
Yup.. Weet alleen niet in hoeverre dat geaccepteerd wordt door de fanboys van andere consoles Ach, Halo 2 in 2003, dan nemen ze weer 3 jaar de tijd voor een andere toptitel.. Is er eik al wat bekend ovr dat Phoenix of..?
Het was eerst genaamd Phantasy Siege, word een soort strategisch medevial spel, weenie niks over bekend nee, niks officieels anyways
de marines zijn niet echt dom vind ik hoor, moet je maar eens in de derde missie (the silent cartographer) twee mannetjes doodmeppen met je ar, dan begint de rest op jou te schieten echt grappig. en als je je warthog naast ze zet stappen ze in, ze zijn best slim alleen zien ze vijanden een beetje laat (pas als hun schieten geloof ik) en als je uitstapt lopen ze niet mee
ik vin da je de mariniers moet kunne commandere; bv als je voor n mannetje staat zou je met n knopje moete kunne zegge van "follow me" of " de laatste is n rot ei" dan zoude ze je kunne volge, en ze zoude je nog ns helpe ik von ze trouwens ni echt dom bij de landing in de level de silent cartographer daar duike ze weg voor granate, ze schuile achter rotse en zo; maar ik vin de AI van de covenant nog alty betr; die springe zelfs op granate om hun soortgenote te redde
NEWSFLASH!!! (not) Wist ik al ]:- K vind alleen qua aanvallend opzicht dat ze wat slimmer mogen zijn... met name dat ze aanvallen moete kunne ontwijke (en granate)
K heb dat een marine nooit zien doen hoor... Misschien dook hij weg en kwam hij per ongeluk op een andere terecht Typisch geval van slimheid geintjuuhhhhh
Kuch.. Kuch!!! Ken je Lord of the Rings? Ken je The Matrix Reloaded... Beide films hebben ze een teaser van langer dan een minuut. En van games... Die zijn er ook wel.. Teaser kan ook een glimp(verhaal) van een game oplichten.. daarvoor hoeft het niet persé een trailer voor te zijn. No Offense.. Moest effe me woordje doen.. En een trailer hoeft niet persé het verhaal te vertellen. Het kan, en gebeurt meestal. Maar het hoeft niet.