1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waar zijn de demo's?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 22 okt 2014.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik was mij helemaal niet bewust van dit systeem. Dat geldt voor alle EA games op alle consoles? Het is wel de ideale situatie. Het is voor een uitgever volgens mij ook de ideale manier om klanten te krijgen als je gewoon door kan spelen met een save.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat is met EA Access op de Bone. Dus wel met maandelijkse kosten (3.99 p/m)

    Ik heb nog liever Driveclub systeem eigenlijk, niet beperkt in speeltijd wel in content. Als je de game wat te lang op pauze laat staan kunnen die 6 uur van EA veel te snel voorbijvliegen zonder veel gameplay te hebben gehad. :+
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zag wel vandaag dat je binnenkort NBA live, De nieuwe. 6 uur gratis kan spelen. Dus zonder EA Access
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2014
  4. Ferry_1986NL

    Ferry_1986NL New Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    2
    Vind het ook jammer dat we haast geen demo's meer hebben. Misschien is dat iets ouderwets ofzo, maar toch is het jammer dat je niet even kort een game kan proberen.
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Dat is juist weer een titel waar ze weinig anders kunnen denk ik. Nu heb je nog kans dat mensen het leuk vinden en dan kopen, zonder demo/preview zou 100% van de mensen voor 2k15 gaan. Denk niet dat ze dit snel met de Battlefield's,Fifa's,NT+FS's etc gaan doen (dan alleen via EA Access)
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Veel games hebben tegenwoordig ook "beta's". Eigenlijk de nieuwe demo's. Zoals bij Battlefield.
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    DIT.

    Oh en later beweren dat, omdat je spel miljoenen exemplaren heeft verkocht, dit *het* bewijs moet zijn dat het spel aanslaat bij veel gamers. Want hoge verkoopcijfers staan synoniem voor kwaliteit natuurlijk.

    EDIT: Wat heeft dit met een panda te maken eigenlijk? Zijn de panda's inmiddels ook al uitgestorven ofzo? Toch te lang in mijn bed gelegen.
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ken je de term 'sad panda' niet?

    http://www.urbandictionary.com/define.php?term=sad panda

    Maar dat bang om sales te verliezen gaat toch alleen maar op voor de grote IP's? Batman werd al genoemd als game die juist bekendheid kreeg door een goede demo en ik weet zeker dat games als Alien en Shadow of Mordor juist eerder meer games zullen verkopen door een demo. Nu kiest de klant voor de veilige optie en dus de nieuwe Fifa, Cod en Halo.
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    In ieder geval ken ik nu wel de term "Sexual Harassment Panda". De dingen die je zoal hier op het forum leert. o_O
     
  10. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Jammer, demo's waren vaak de doorslag van wel of niet kopen bij twijfel. En ik weet niet of ik nu nog een gok ga nemen. €60 is toch een hoop geld voor iets waar ik niet zeker van ben. Dus dan misschien 2de hands.
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Kevf vindt dit leuk.
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dat kan je inderdaad ook nog krijgen, dat mensen de game dan maar tweedehands gaan kopen. Dat terwijl door veel mensen in de game-industrie 2ehands verkopen van games als bijna net zo erg wordt gezien als piraten.
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Gewoon kopen. Niet zeuren. Ik heb ook de miskopen Thief, Watch_dogs, Destiny en Evil Within gedaan....

    Domme zooi. Geef demo's. Oh wacht. Ik heb een demo gespeeld trouwens, Metal Gear Solid Ground Zeroes
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Tsja, je ziet dat over het algemeen games met demo's ook ietsje minder goed verkopen.

    Over het algemeen weet ik precies wat ik leuk vind, dat gaat me tot dusver prima af, op aliens colonial marine na....
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoe zie je dat? Geef bron
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Joh, jij met je personeelskorting :+ zo zou ik ook veel meer kopen
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Kan me dat herinneren van enige tijd geleden, daarom hebben de grotere AAA titels ook geen demo's, je moet maar geloven ;) :p
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ligt dat dan aan de demo of aan het spel? Dit is een typisch zwakke reactie van de markt, i.p.v. de games beter te maken worden de demo's geschrapt.
     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat durf ik niet te zeggen :) je zou zeggen het spel.

    Wat ik persoonlijk wel erg mis, zijn de heel erg vroegtijdige demo's die we enige jaren geleden konden spelen tijdens de E3 met de X360. Zo konden we Lost Planet al ruim een van te voren spelen en ook nog eens feedback geven!
     

Deel Deze Pagina