Reclame's worden al een paar dagen uitgezonden, vooral op MTV. Reclames oa van FIFA 06 - RTFWC, COD 2, etc
Lees eens wat beter, dit betreft niet de reclame's. PS: Waar woon je eigenlijk in Heerlen? Kunnen we iets afspreken morgen ofsow, om de 360 te halen? Ik heb namelijk om 11:20 uit, en ga ik hem halen.
Wie heeft dat op rtl 4 gezien? Dat was MrX van het forum hier, heb hem in me msn, Super coole dude!!!!!
Zag toen straks een Xbox 360 reclame op Veronica met iets van de Domtoren in Utrecht. Geloof dat het te maken heeft met de xbw link : http://archief.xboxworld.nl/news/7539/
OW chill. Kan hij korting krijgen? zojah denk aan mij Mare de xbox 360 heeft juist geen reclame nodig eerder ff anti reclame als je begrijpt wat ik bedoel. Door natuurlijk alle omstandigheden. Ook het feit dat er maar vrij weinig zijn hebben veel mensen aangespoord om er nog 1 te gaan halen. Pas als er xboxen overblijven komt er echt reclame om te verkopen. Nou is het niet echt nodig he
hahaha geweldig die reclame en dan te bedenken dat ik vroeger zo oorlogje speelde dat stukje met die granaat ook... ge-wel-dig Rikkel heeft gelijk... ik heb hem onderhand ook al een paar keer gezien... op Jetix/Veronica... Edit: kom wel wat laat met mn post ... bennik net achter