Waardoor win jij met Halo ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Humorke, 3 sep 2003.

1. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    stel je niet aan man sjeez get a life :{

2. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gekkehuis :)

3. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    potje halo om ff alle frustaties dr uit te knallen?

4. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Volgens mij zit er iets los bij hem...

5. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ging dit niet over hoe JIJ wint in halo?

anyways, ik win doordat ik een (perfect) wapen pakket altijd bij me heb:

Pistol + shotgun
    Pistol + dat automatische geweer :p
    Sniper + automatisch..

Ik speel weleens multiplayer, en dan zie ik iedereen met van die covanant dingen lopen wat (VOOR MIJ!!) vette on dingen zijn..

6. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    In blood gulch wel maar in batte creek,stunnen met plasma rifle en dan slaan.Geen overshield=dood(als je met normale settings speelt dus 100% gewoon..)

7. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff allemaal sniper expert, nou als ik niet kan is het schieten met een sniper, dus geef mij een plasma pistol en een shotgun en je kunt de spreekwoordleijke hoop opgeven :D. *ahum*

Verder zijn die power ups van levensbelang, vooral die invisibility (zit toch niet ergens een 'e' in?).

Verder gewoon een goede oog-hand reactie.

8. STARBL@DE

STARBL@DE New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: ?????

9. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Re: Re: Re: ?????

10. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Re: ?????

|:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:-

11. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Hoe kom ik langs de eerste aanvalsgolven als je net the Truth & recongilcation in ben? Met heroic was dit eitje!?! ik heb een plasma gun bij me en een sniper.

12. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik het al zo vaak gespeeld heb kan ik reg goed granaat gooien, en ik ben best geduldig

13. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb HALO nog niet via XBC gespeeld, noch over systemlink.. maar ik vind het verhaal achter HALO juist de sterkte van het spel.. vandaar dat ik het liever SP of MP coop speel. Voor multiplay doe mij maar FIFA of DOA3..

Deel Deze Pagina