ging dit niet over hoe JIJ wint in halo? anyways, ik win doordat ik een (perfect) wapen pakket altijd bij me heb: Pistol + shotgun Pistol + dat automatische geweer Sniper + automatisch.. Ik speel weleens multiplayer, en dan zie ik iedereen met van die covanant dingen lopen wat (VOOR MIJ!!) vette on dingen zijn..
In blood gulch wel maar in batte creek,stunnen met plasma rifle en dan slaan.Geen overshield=dood(als je met normale settings speelt dus 100% gewoon..)
Pfff allemaal sniper expert, nou als ik niet kan is het schieten met een sniper, dus geef mij een plasma pistol en een shotgun en je kunt de spreekwoordleijke hoop opgeven . *ahum* Verder zijn die power ups van levensbelang, vooral die invisibility (zit toch niet ergens een 'e' in?). Verder gewoon een goede oog-hand reactie.
Hoe kom ik langs de eerste aanvalsgolven als je net the Truth & recongilcation in ben? Met heroic was dit eitje!?! ik heb een plasma gun bij me en een sniper.
Ik heb HALO nog niet via XBC gespeeld, noch over systemlink.. maar ik vind het verhaal achter HALO juist de sterkte van het spel.. vandaar dat ik het liever SP of MP coop speel. Voor multiplay doe mij maar FIFA of DOA3..