1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waarom clans?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Shcaap, 22 aug 2004.

1. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Clans verhogen de gameplay waarde doordat je met een vast team speelt vind ik. Nadeel is dat je soms frustraties krijgt binnen een clan, ook al is het bijna altijd wel leuk.

2. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    bijna altijd leuk, ja dat is idd waar.
    verder kan ik goed opschieten met mijn clan, en zeker is het leuk als je goed bent en dik ownt tegen andere clans

3. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    het voldoet gewoon om te spelen voor die nr. 1 positie in de clanladder
    zelfde als een voetbalteam, je speelt voor een kampioenschap :)

4. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het vaak samen spelen met de zelfde mensen is vooral waar ik het om doe.
    Gewoon gezellig, maar toch op hoog niveau spelen.

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Een beetje serieuze gamer zit in een clan. Waarom? Heel simpel.. Je verwerft veel sneller naamsbekendheid. Dit kan andere top spelers aantrekken, en sponsors aantrekken. Met je clan genoten kan je heel nauw samenwerken in teamverband, wat ook weer leidt tot training met je clan genoten voor 1vs1 battles. Met je clan genoten kan je trainen als geen ander, aangezien deze lui je door en door kennen op het gebied van de game die je speelt.

6. nielzo

nielzo Guest

Ik zit nu niet in een clan, maar ik begrijp het ook wel hoor want voetbal speel je toch ook niet in je eentje _0/

7. Jaywalker

Jaywalker XBW Elite

Leuk Bevonden:
    0
    dat is echt een heel slechte vergelijking.. want in een public speel je ook met meerderen :)

8. nielzo

nielzo Guest

ja oke maar met een clan heb je een vast team en dan is het leuker om daarmee te winnen dan met willekeurige team deathmatch

9. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Voetbal doe je toch ook in teamverband, zo is dat ook bij clans het geval. In een team fungeren en dan winnen is nou eenmaal bevredigender...

10. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Sjit, iemand had de 'voetbal'-vergelijking al gemaakt;)

11. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zelf zit ook in een clan (Bier-Clan Counterstrike [PC]). Onze clan is opzich best serieus maar dan alleen als het op wars aankomt. Aangezien we bijna allemaal uit T'burg komen gaan we ook buiten CS gezellig stappen en dat soort dingen.
    Het leukste aan de clan vind ik dat je echt tacktieken kan ontwikkelen en op elkaar ingespeeld raakt. Hierdoor word je beter en daar heb je dan weer voordeel bij in public servers.

12. Victor

Victor Guest

ik wil graag bij een clan horen lijkt me echt vet.
    maar ik heb geen xbl en ik ken geen mensen op mijn school of sportgroep die een clan willen maken twee redenen: of ze weten niet wat dat is of ze willen niet.
    en met vrienden zit ik nauwelijks te gamen.:'-( ik ben een eenzame gamer...:'-(

Laatst bewerkt door een moderator: 23 aug 2004
  13. Un-Xist

Un-Xist Depraved Soldier

Leuk Bevonden:
    0
    Wij van DSN zijn weer eens toe aan een clanwar (HALO over XBC). Welke clan heeft intresse om aanstaande vrijdag een clan war tegen ons te gamen? Mail dan even. We spelen 3-3 CTF of 3-3 TS (2-2 is ook mogelijk)

14. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Zijn er ook mensen die gewoon weg niet van clans houden?

15. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    om eerlijk te zijn denk ik dat je de enige bent :D

16. XeoN

XeoN Guest

Ik vind het wel een beetje lomp dat er nu clans uit de grond schieten zo snel als kolen.
    Black Arrow is er en nou zit iedereen bij een clan.

17. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    K''zit nu (al 3 maanden maar tog) in een clan omdat die mensen die er ook inzitten vrijwel allemaal evenlang XboxLive hebben en dus ook ongeveer evengoed zijn !

18. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ach, op het moment zijn er tig clans op Black Arrow, maar die zeggen allemaal nog niks. Geef het een paar maanden en dat krijgen ze 5 keer zoveel betekenis. :)

19. XeoN

XeoN Guest

Bij Counterstrike (pc) komen er per dag zeker 100 bij.
    En elke week gaan er weer 200 af.;)

20. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    hehe, dat is ff 2 seconden, en dan zitten we weer te lachen om alles. Voor de meesten is het meer geinen etc..

Het echte gescheld gebeurt alleen tijdens de echte clanmatches, en dan is het alsnog binnen een paar seconden opgelost...

altijd leuk, vooroordelen :)

niw, over de tig ontstane clans bij BA. Dat komt allemaal omdat je zo'n leuke tag voor je gamertag kan zetten. Je komt echt nauwelijks nog tags tegen zonder er iets voor... Maar zoals Orcrist al zegt, Nu zie je er tig, maar over een paar weken zie je de clans welke ene echte betekenis hebben...

Deel Deze Pagina