1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waarom clans?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Shcaap, 22 aug 2004.

1. XeoN

XeoN Guest

Nja, al mn vrienden vragen of ik bij hun in de clan kom.
    Heb iets van 56 vrienden waarvan er 24(!) Black Arrow doen.
    Iets van 10 verschillende clans.
    Willen allemaal dat ik erin kom..
    Ik zeg gewoon ik blijf clanless, krijg je ook geen ruzie van waarom kies je voor hun enzo.

2. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    XeoN,kun je een beetje schieten dan? want lijkt me niet dat je voor een clan gevraagt wordt zonder enige skills te hebben. Ik heb ff tegen je gespeeld en was niet echt onder de indruk :eek:. Dus voor welke clans ben je dan ''gevraagd''?

verder is het idd zo dat mensen gewoon clans aanmaken om een grappige tag voor hun naam te hebben. ach, sommige gamers zitten raar in elkaar

Laatst bewerkt: 24 aug 2004
  3. XeoN

XeoN Guest

Erm?
    Heb ik met jou gespeeld?
    Je gamertag komt me niet bekent voor.
    Of anders heb je mn broertje zien spelen:D

4. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    Gister nog,

Level: Streets of Milan
    Je speelde tegen 4 RWM'ers waarvan ik RWM-Lt Jay D was.

maargoed, ik vergat te zeggen dat er veel mensen zijn die leaven om hun deaths niet mee te laten tellen, dit haalt een soort SC PT gedrag naar boven en het is gewoon laf. Als je je score nept, ben je zelf ook nep

5. XeoN

XeoN Guest

Inderdaad.
    Altijd van die noobs die weggaan als ze niet kunnen winnen op dat moment.

Ahum , Mikey NL vandaag nog. |:-

6. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    @Mikey, Tjah, ik lees nu net dat je leavt als het slecht gaat, las vanmiddag dat je de hangar glitch gepost had |:- |:- . Vooral dat laatste is echt het stomste dat je kunt doen als je niet wilt dat mensen die truuk gaan gebruiken en zo de map airport verzieken. Maar gaat lekker jonge

|:-

7. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    ok...clans

clans lijden bij mij eigenlijk tot 1 van de ergste dingen die je onder het gamen kunt hebben: enorme ergernis! het gedrag van mensen in een clan staat me meestal niet aan, en ze willen ALTIJD bij elkaar in het team. ik host bijna elke dag een game van RTCW voor 12 mensen; willen ze met 3/4 tegen 8 of 9 spelen, omdat ze menen dat ze goed zijn. maken ze geen kans, gaan ze weg. als iemand al aan me vraagt of ik een clanmatch wil, kick ik die gast.

ik kan ook gewoon lol hebben met spelen zonder bij een blije clan te horen!

waarom zou je bij een clan willen zitten; een gevoel van:
    samen sta je sterk
    het valt niet op dat ik zuig
    ik ben lekker beter dan jullie
    altijd iemand om mee te spelen.

F*** CLANS _0/ :{

8. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ligt er ook net aan bij wie je zit.

Als het 6 tegen 4 is bijv. dan stapt er meestal wel 1 van de Clan leden heel even over totdat er weer iemand de game joined.

Bij de ene is het wel gezellig en normaal, maar bij de andere kan dat blijkbaar niet.

9. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Clans zijn echt leuk, ik snap niet dat jij het niet leuk vind Shcaap. Vooral het teamverband is erg relax en dan tegen andere clan spelen is helemaal vet. Ik zit net als Sora in de Red Wing Militia clan. Bij ons is het meestal voor de lol. Maar we kunnen serieus zijn en dan vind ik dat we erg goed zijn. Black Arrow _O_

Wil je clanmatch??

10. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Leuk topic :)

Clans die zomaar iedereeen aannemen vind ik niks, een clan die vriendelijke personen aannemen met de nodige skills zijn al heel wat beter.Jij vind het zoals rood tegen blauw speelt, maar dan wel met gasten waar je meestal continue mee speelt.Tenminste ik ga nooit in een clan waar niet meer als 1 vriend inzit..

Het geeft dat extra teamgevoel gewoon.En clans waars ze elke dag moeten trainen moeten ze maar stoppen.Je bent skilled of niet, dat ga je niet iemand maken/dwingen.
    Als er nu wat nieuwe mensen zijn komen die ook veel makkelijker in contact door clan(tags).
    Als jij daar nu geen behoefte aan heb is dat eigen keuze maar veel mensen wel, en veel mensen hebben ook het verkeerd beeld van een goede clan.Een paar egostische klootzakken die goed zijn bij elkaar stoppen met een tag noem ik geen clan..

Deel Deze Pagina