Nou ik zeg jullie eerlijk, ik zat eerst te twijfelen of ik een xbox 360 zou moeten kopen of een ps3, en koos voor de xbox 360 omdat ik eigenlijk eens een keer wat anders wou dan steeds Playstation kopen. Ik zal je eerlijk mijn mening geven over deze console..
1. De controller: de knoppen, en de analog stick voelen er hard en ruw aan! Terwijl die van de Playstation superrr soepel is!! en eigenlijk de controller zelf ook veel lichter is dan die van de 360.
Ik merk wel dat je de controller moet inspelen. Vind hem zelf gewoon goed.
2. Je moet steeds de batterijen afzonderlijk opladen! Terwijl die van de ps3 real-time voor je oplaad als je hem aansluit op de usb ingang.
Play and Charge kit
3. De console zelf maakt ongelovelijk veel herrie!!! tijdens het gamen! ook de nieuwe xbox 360 consoles!!
Bij de nieuwe console is dit al een stuk minder
4. De dashboard ziet er niet zo gladjes uit als die van de ps3..
Komt binnenkort
5.De 360 is heel erg pikkerig met zijn video en audio formaten die je wilt afspelen, en de bitrate van de audio en video zijn ook nog eens begrensd door Microsoft! terwijl de ps3 gewoon alle video & audio formaten ook op full quality alles afspeelt!
Kan wel. Geen ervaring mee
4. Het netwerk loopt ongelovelijk veel vast! tijdens het gamen! terwijl ik met het zelfde netwerk ook 3 maanden lang op de ps3 heb ge-gamed! zonder enige problemen!
Zie de live thread. NAT moet op open staan. Zelf al 3 jaar live en heb nergens problemen mee
5. Waarom heeft de xbox 360 niet de mogelijkheden om bijvoorbeeld een geheugen kaartje in te stoppen die bijvoorbeeld afkomstig is van je telefoon?? digital camera? enz..?? Terwijl de ps3 superr veel ingangen heeft van dat soorten..
Maak ik überhaupt geen gebruik van. Ook al zat het erbij. Maar voor sommigen is dit idd een gemis.
6. Ik krijg het gevoel dat de dvd-drive die in de xbox 360 zit van heeel ergg goedkoop merk is! vanwege de wasmachine geluid die eruit komt, en eerlijk gezegd vind ik de cd/dvd/blu ray disc ingang systeem van de ps3 veel veiliger! en zo stofvrij btw..
Heb je al gezegd en dat tweede gedeelte, "veiliger"?
7. als laatst: de ps3 uiterlijk die ziet er veeeeelll geiler en sexier uit dan de lego formaat xbox!
Lego formaat? Lego stenen zijn toch vierkant? In dat geval is de PS3 een lego steen met een bierbuik. En de 360 een anorexia patiënt. Hele rare woordkeuze imo.
Ik moet wel heel eerlijk zeggen dat ik geen 1 verschil zie tussen de xbox 360 en de ps3 kwa graphics..
Zit een klein verschil tussen. Maar dit verschilt per game (multiplatform games). Verschil is minimaal. Over het algemeen blijf ik het idee hebben dat de developers nog steeds niet alles uit de PS3 halen.
Maar dit betekent dus voor mij in de toekomst beter bij de Sony Playstation blijven..
Want Sony zegt het zelf al.. ( wij gaan voor kwaliteit! )
en Microsoft geeft het niet toe maar is wel merkelijk.. die vind ik.. ( zeer goedkoop gemaakt! )
Zelf heb ik de 360 voor de spellen. Leuk al die hardware van de PS3 maar dit jaar zal je er helaas vrij weinig aan hebben. Wat dat aan gaat ben ik erg tevreden met de 360. Vooral dit jaar als je kijkt naar oktober/november Klik om te vergroten...