1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waarom die console strijd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BigSyke, 18 jul 2008.

  1. Verhoeven

    Verhoeven Guest

    Lul maar door jochies.. Voor mij voortaan de Sony hehehehe.
     
  2. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe mij allebei maar :)


    edit : sorry helemaal vergeten ..."heheheheheheheee" :confused:
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2008
  3. Verhoeven

    Verhoeven Guest

    ehehehehehehh

    /Mod Volgende keer met wat meer inhoud posten a.u.b., anders gewoon niet posten - Pegas
     
  4. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    geld.. hierdoor willen mensen een aandeel in de gamingindustrie.. dus meer consoles.. dus meer keus..
    mij leek de wii een leuk platform maar is het niet.. de playstation is rpg land en voor mij dus erg triest.. de xbox heeft altijd grote namen en sterke shooters gehad.. waardoor MIJN console de 360 is
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2008
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik weet niet of je kunt lezen? De titel van de topic inclusief startpost vermeld duidelijk dat deze topic niet gaat over welke console de beste is maar over de strijd die gamers onderling hebben.

    Wat jij post hoort allemaal in de 360vsPS3vsWii thread.
     
  6. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    volgen mij zouden ze hem er zelfs daar uitgooien.


    maar goed ik ben wel blij met die console strijd je houd er veel goede games aan over.
    't is soms wel jammer als een 360 exlusive ook op de ps3 komt maar goed 't leven zit niet altijd mee;), en zolang die op de 360 er ook komt kan je em als nog spelen.
    ja ik ben er wel blij mee dat 't zo is\o/
     
  7. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo vind je het dan jammer dat de game ook op de ps3 komt? Alleen maar meer mensen hebben toegang tot het spelen van de game, en zo komt er meer geld in het laatje van de developer zodat dat weer geinvesteerd kan worden in nieuwe games.

    En het komt door die strijd waar jij zo blij mee bent dat jij niet drake's fortune kan spelen en ook geen little big planet.
     
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ben ik helemaal met je eens. Vroeger was vrijwel alles exclusive in de NES/Megadrive tijd. Pas met de komst van de SNES kwamen er games voor zowel Sega als Nintendo uit.

    Vindt het een vooruitgang dat we meer games op meerdere consoles krijgen. Alleen jammer als spellen ook uit komen op ps2 en daardoor wij alleen opgepoetste graphics krijgen maar geen extra mogelijkheden doordat ps2 niet meer bijkan.
     
  9. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk is het goed als een game op meerdere consoles uitkomt.
    maar dat neemt niet weg dat het soms nog wel jammer is.
    stel gears 2 komt uit, wij blij, en een half jaar later word die ook voor de ps3 aangekondigt, jij wil dus zeggen dat je dat niet jammer vind:{.

    en dat ik drake's fortune niet kan spelen boeit me niet we hebben toch ook goede games of zie ik dat verkeerd. en als je die games zo graag wil spelen koop je toch gewoon een ps3.
     

Deel Deze Pagina