1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waarom een xbox?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door groovegans, 19 mei 2003.

1. Schranseman

Schranseman Heeft altijd honger

Leuk Bevonden:
    0
    ook leuk zijn de geruchten van het live pakket dat MS gaat uitbrengen, zodat je mp3´s en zo kan gaan afspelen op je xdoos

en je heb natuurlijk meteen een dvd speler.

2. groovegans

groovegans Guest

Het hoeft al niet meer hoor. Jakob (snakie) en ik hebben hem vandaag op school al overtuigd. LOL! :cool:

3. PeaCock

PeaCock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou omdat ik een console wilde! En de Gamecube vindt ik persoonlijk kinderachtig! En de Playstation 2 was niet zo nieuw meer.... Mijn PC begon oud te worden en ik wilde sommige spellen wel maar waren te sloom en die kwamen ook op de.........raad maar.......XBOX!

4. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Gamecube gehad en heb hem weggedaan omdat ik ook de games kiddy vond. Ik heb nu een Xbox en ben er veel blijer mee :)

5. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb voor de xbox gekozen omdat ik iig DVD's wou afspelen ermee, ik wou online gamen en ik wou een goede (qua specs) console....tsja...dan is de keuze snel gemaakt....nu ik dus een "DVD-speler" heb is de volgende console die ik op 't oog heb de Cube (moge ook duidelijk zijn, ik bedoen, de PS2 is net zo duur en zwaar verouderd [sorry ,maar t is zo] dus niets voor mij)

---------
    Ik heb gelezen dat 'ie' al overgehaald is, maar ik wou toch nog even mijn "Waarom een xbox?" geven ;)

Deel Deze Pagina