1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waarom geen f1?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tronky, 9 mei 2004.

  1. mars15

    mars15 Guest

    op pc zijn er helaas ook geen goede f1 spellen
     
  2. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    als ze nou gewoon een goede tiel maken bij ea in plaats van een hele reeks slechte 8) en met natuurlijk live ondersteuning
     
  3. the xbox boss

    the xbox boss THE XBOX BOSS

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    ik baal er ook van dat er geen nieuwe f1 titels komen met nieuwe wagens enzo en ook met de nieuwe banen. maar tot nu red ik het nog wel met formule 1 carreer challenge
    wat een erg vet f1 spel is
     
  4. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht dat die zoog?!
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Achja, ieder z'n smaak he.
    Er zijn ook mensen die Halo saai vinden...

    Anyway, ik hoop dat ze wel snel met een goed F1 spel komen, maar dat zie ik niet echt gebeuren, het duurde ook ruim 2 jaar voordat GTA3 eindelijk van de Playstation 2 naar de Xbox werd overgezet. Dus ik denk dat Sony wel zo slim is om die rechten nog een lange tijd te houden!
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    ze hebben de rechten tot 2006(of 2007) dus voor de tijd moet je echt niet hopen op een F1 game op de Xbox(Xbox 2)
     
  7. the xbox boss

    the xbox boss THE XBOX BOSS

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    f1 carreer challenge is echt wel leuk :D
     
  8. ShinjiNL

    ShinjiNL -

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    mij maakt het niet uit als ze een onofficiele F1 game maken. Een paar post hierboven stond al zo van zelf je kleur aan de wagen geven en sponsors. En dan op live een hele competitie maken dat je elke zondag als er een race is om 16.00 op dat zelfde circuit op Live wordt geraced, hier zat ik aan te denken maar jah... ik denk dat ik maar verder moet gaan denken want hier komt toch niks van terecht denk ik/hoop ik niet!!
     
  9. GODZILLA

    GODZILLA Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja man shit he ik d8 ook al das wel raar dat er nooit een F1 spel op de xbox verschijnt waar slaat dat op dat ze alle F1 spellen overkopen dat kan tog helemaal niet en als nou ff toevallig Bungie met een F1 spel aan komt zetten mogen hun die dan niet voor de Xbox maken is ff dom voorbeeld want dat doet Bungie niet ma tog ff voor de duidelijkheid beetje raar ofnie dan?
     
  10. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    ???? nu ff in normaal nederlands
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Sony koopt geen F1 spellen.Ze kopen de rechten om de namen,autos ezv. te gebruiken in een game.

    En Bernie Ecclestone( baas van de F1 ) heeft deze rechten exclusiev aan Sony verkocht.

    Je moet het zo zien.SBS6 heeft ook de exclusieve rechten om de F1 op de nederlandse televisie live uit te zenden.RTL4/yorin/whatever mag ook niet zomaar komen en een race uitzenden.Het zelfde geld voor de andere developers ze mogen niet zomaar een game maken zonder de rechten . (ze mogen wel een game maken maar hem niet uitbrengen)
     

Deel Deze Pagina