en anders zijn futurama (haalt overal lage scores maar ik vind het spel echt relaxt) en sphinx ook nog wel aanraders vooral die laatste heeft veel weg van een platformer
Er is gewoon verdomd weinig mee te doen: hoe je het ook wend of keert er zit te weinig variatie in voor een CONSOLE game. Voor dat soort games heb je handhelds.
Een van mijn favo jump 'n run games blijft de minigame bij Fuzion Frenzy (Twister oid), met dat ronddraaiende schroefgeval. Lekker springen en bukken, alleen jammer dat de cpu op hard alsnog nooit voorbij de 90/100 komt (96 is hoogste dacht ik).
helemaal over het hoofd gezien Beyond Good and Evil MOET ieder zelfrespecterende xboxer in zijn collectie hebben!!
Haha ook één van mijn favorieten Trouwens, Tip: Zet hem op training, dan kun je door blijven springen nadat alle anderen zijn afgevallen
Zoals al eerder gezegd: Op de PS2 verkopen jump n run games etc tog wl goed? (neem ik aan, anders zijn dr niet zo veel te koop) Af en toe wil ook wl eens weer zo'n jump n run game, zoals Crash Bandicoot op de PSX (die is er trouwens weer wl op xbox?? )
over puzzle games gesproken, wie van jullie heeft tetris worlds? heb wel zin om een keer een potje te spelen online tegen nederlanders me gamertag is bekend dacht ik