1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waarom geen topics over gekraakte Xbox???

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Tha Divinity, 12 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    LoL

Lekker hypocriet om zo te zeiken he. Vind je Windows niks? Dan neem je het toch niet? Dan ga je lekker aan de linux, Lindows of koop je een Mac.

Zijn Cd's te duur voor je? Dan koop je maar geen cd's. Vind je games vol met bugs? Dan koop je die game niet. Sim-pel.. maarja jij bent zo ingesteld dat je jezelf maar alles toeeingend en dan nog gaat lopen zeuren ook.|:-

2. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Dan moet je geen windows nemen.

Kan er echt niet tegen als mensen dat gewoon zeggen.. yeey we willen Microsoft ten gronde richten want dan is er eindelijk iets beters. Je bent vrij om te kiezen wat je wilt..

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    je kan het van positieve en negatieve kanten bekijken
    maar waarom zou je een backup maken? dan moet je dvd speler wel dvd-r/rw kunnen lezen, en voor die ene keer dat misschien een dvd kapot gaat koop je toch geen dure dvd brander?

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Bjah bjah ik zat te kloten met mn zin. Had hem geedit. dom.

5. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Op zich vind ik het eigenlijk niet eens zo erg dat er een tijd tussen de Amerikaanse en Europese release zit. Het wil nog wel eens voorkomen dat er in de Amerikaanse games bugs zitten die men er dan in de Europese versie heeft uitgehaald. Natuurlijk zouden er uberhaupt geen games mogen uitkomen met bugs maarja het is nu eenmaal zo. Voorbeelden zijn er genoeg op meerdere consoles: op de XBox kregen we een verbeterde Dead to Rights, de Europese GameCube versie van Metroid Prime werd o.a. moeilijker gemaakt nadat men in Amerika klaagde dat deze te makkelijk was en kijk maar de online game van Final Fantasy 11, die zit nog vol bugs die men hoopt op te lossen alvorens men deze in Europa uitbrengt. Dit zijn natuurlijk maar een paar voorbeelden. Dus om nu een console te modden om Amerikaanse games te spelen is niet altijd handig. Tevens is het zo dat de hogere Europese prijs wordt veroorzaakt door het feit dat men de game moet vertalen ivm met landen als Frankrijk, Italie en Duitsland die het verdommen om gewoon Engels als voertaal te gebruiken in games. En dit kun je dus Microsoft niet kwalijk nemen.

6. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    snap je dat niet?
    dvd/cd branders zijn legaal. een copie van een cd/dvd mag als je het origineel in bezit hebt. (voor zover ik weet)
    je kan er ook illegale dingen meedoen.

even ter vergelijking,
    een mes is legaal, je mag met dat mes brood/vlees snijden.
    met datzelfde mes kun je ook mensen neersteken. dit is dus illegaal.

waarschijnlijk is deze vergelijking overbodig. maar het is niet vanzelfsprekend dat je illegale dingen mag doen met iets wat legaal in de winkel tekoop is.

7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    ja, dat begrijp ik wel, maar waarom zou je een copy maken voor iets dat je origineel hebt?
    weet bijna zeker dat vrijwel niemand hem alleen gebruikt voor copieën van cd/dvd die diegene origineel heeft.

edit: dan zou je kunnen zeggen. modchip is legaal, zodra je maar geen copys speelt, dus dan zou je gewoon een modchip mogen hebben om ntcs import games te spelen, maar toch wordt chip gezien als illegaal...

Laatst bewerkt: 12 jul 2003
  8. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat zou je kunnen zeggen maar je bouwd de xbox zodanig om dat hij copy's en andere regio's kan afspelen.
    het heeft voor een gedeelte te maken met de rechten dacht ik.
    ik weet niet precies hoe dat zit, maar ik weet zeker dat hier mensen rondlopen die je alles kunnen vertellen over de rechten van spellen en dvd's

9. Kevin15

Kevin15 Xbox lover!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Je snapt mijn punt niet.. Ik zeg niet dat windows slecht is alleen dat er tijd aan besteed mag worden door MS...
    Cd's zijn inderdaad duur ik zeg neit dat ze te duur voor mij zijn maar ik kan me voorstellen dat ze voor andere wel duur zijn en dan kan je wel zeggen het is een luxe maar dan nog, als jij een cd speler ziet in een winkel voor 50 euro maar jij kan er aan komen voor 30 euro koop jij die van 50euro niet als hij precies hetzelfde is of wel?
    Mijn punt over de bugs heb je ook niet begrepen... ik wou ermee zeggen dat er teveel fouten in sommige games zitten zodat ze neit gekocht worden en er eerder menen zijn die een kopie kopen maar de ontwikkelaars hoor je dan weer klagen van "wij hebben er veel geld in gestoken!" jammer, moet je er maar emer geld in steken en die game een serieuze kans geven want niemand koopt een spel vol fouten...

10. Kevin15

Kevin15 Xbox lover!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb jij een andere XBOX dan ik.... ik heb ook een xbox met de kernel van windows 2000 staan hoor... en dat bedoelde hij denk ik...

11. Kevin15

Kevin15 Xbox lover!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt maar je hoeft hem neit alleen te gebruiken om een kopie van iets te maken toch?
    Je kan ook een keer foto's ofzo branden ( niet dat je daarvoor een DVD gaat gebruiken maargoed.. )

12. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    back ontopic

Sorry,

Waarom wordt deze discussie om de twee drie dagen gevoerd? De uitkomst is duidelijk en het biedt geen toegevoegde waarde aan het geheel.

Beter is dat de topicstarter zijn energie steekt in het vinden van de juiste plek voor deze fratsen!!!

Let op!!! Voorbeeld

Dr bestaan ten minste honderduizenden fora. Stel 1% richt zich op consoles en daarvan 10% op hacken. Dan houd je tenminste honderden wereldwijd over die zich hiermee bezig houden!!!!

eind voorbeeld

XBW zegt (heeft gezegd en zal blijven zeggen 8) ), dat dit voor hen een randverschijnsel is! Dit is de keuzevrijheid van de XBW mensen! Zij zijn het die ons dit platvorm bieden in de door hen gewenste wijze!

Zoek jij iets anders en dan specifiek op het randje van de wet, richt je aandacht dan op vele platformen die deze service (:confused: ) bieden.

Als je xbw hebt gevonden, kan je in iedergeval iets foutloos in google kloppen. Probeer dit eens met hackz, hack, hekken etc. (ja je mag dus zelfs mistypen1) en de combinatie Xbox en je noden zullen bevredigd worden O-)

hullie dienende
    Cole

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    sluit topic... omdat alles gezegd is en dat we hier niet over modded xboxes praten

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina