1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waarom halo zo goed?

Discussie in 'Algemeen' gestart door undertaker_fm, 26 dec 2002.

1. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    ik vind het spel nog steeds leuk
    naja dan is het leuk

Medal of honour: na 1 dag wou ik al ruilen
    Ghost recon : 1 week

echt heeeeel veel spellen heb ik gehad
    maar halo was mijn eerste en die zou ik nooit wegdoen!

2. undertaker_fm

undertaker_fm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehehe het is Medal of Honor... DOMMIE :D

3. Renzo

Renzo GrandMegamanerator

Leuk Bevonden:
    0
    idd ik zou hem ook nooit weg doen omdat ik de mp vet kicken vind, maar dat zeg niet dat de game als totaal pakket echt zo goed is als iedereen zegt.

4. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Splinter cell kun je niet vergelijken met halo, want met splinter cell zit je vaak in kleine omgevingen en dan kun je die natuurlijk heel mooi maken, want bij grote omgevingen kun je iets minder detail doen, anders zakt de framerate.

5. kagemusha

kagemusha metal head

Leuk Bevonden:
    0
    met ai bedoel ik niet dat het moeilijk is eh gewoon dat de monsters altijd anders reageren, nadenken, ook niet super aimen en altijd weten waar je zit enz.

6. undertaker_fm

Leuk Bevonden:
    0
    `Lol die monsters reageren altijd het zelfde..
    dom knallen en dom praten....

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Haha nu ga je echt wat tever in het neerhalen van Halo. Als je ook maar een beetje oplet weet je dat echt HEEL veel 'lines' zijn en de AI van uitmuntende kwaliteit is

8. masterape

masterape Guest

Jep halo is de game die iedere xboxer moet hebben want deze is het als enige van de weinige die echt een topgame is naast SC.De sound,gameplay,replay,graphics zijn adembenemend goed gemixed.En de SP en MP is cool!

9. undertaker_fm

Leuk Bevonden:
    0
    OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK

Whatever besteed er ook geen aandacht meer aan

10. Renzo

Renzo GrandMegamanerator

Leuk Bevonden:
    0
    True, jammer genoeg zijn er maar een paar stukken in de SP die ook zo goed zijn als de AI en de rest van de levels zijn allemaal zout met saaie actie.

11. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    het is echt wel cool om in co-op je maat met een alien te laten vechten en ondertussen diezelfde alien van achter aan te vallen zonder dat hij iets door heeft, of dat de aliens zich verbergen achter stenen en dat ze elkaar waarschuwen (vooral die kleintjes)

12. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    Het komt gewoon door het goede verhaal wat erachter zit

13. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    een goed verhaal, nie echt hoor. hep halo gehad, vond het echt een kei leuk spel, maar het word saai, dezelfde soort levels, allemaal dezelfde aliens enz, dan vind ik splinter cell toch beter, andere soorten levels, enz. halo is al een jaar uit, dus hebben de meesten hem al uitgespeelt, dus is het in principe niet meer leuk, misschien wel online maar niet alleen.

14. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb Halo dus met mijn MassivePack gekregen. Ik zit nu in level 8 maar ik vind het wel een strak spel.
    Je wordt gewoon opgezogen door het verhaal en door de vele wapens en voertuigen.

Situatie
    De marines worden zo wat afgeslagt door een stel aliens.. Ik stap in een Warthog met nog een gunner
    en een passenger. en ik rijd er heen en overrijd al die aliens. dus zijn ze dood.

Alleen ik had er voor kunnen kiezen om ze aan te vallen te voet, op een ghost of in een warthog.. Ik vind
    de keuzes die ze je bieden erg uitgebreid

15. undertaker_fm

Leuk Bevonden:
    0

Omfg wat lul jij nu dat er veel wapens zijn... en er zijn ook maar 4 voertuigen..

16. Xstyle

Xstyle Guest

"ook maar" ??????????????????????????????

17. undertaker_fm

Leuk Bevonden:
    0
    vink niet echt dat je zegt YEAH WICKED...

hopelijk veranderen ze dat in halo 2 dat je er meer mee te maken krijgt

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Jij drukt echt alles teveel de grond in :)

19. Major Payne

Major Payne Drunkenmaster

Leuk Bevonden:
    0
    Reden waaom ik HALO zo'n vet spel vind?

Mooie levels, op die indoor misies na dan.
    Goeie AI, vooral van de Elites. Grunts zijn grappig als ze gan rennen voor hun leven 'HES GONNA KILL US ALL...WAAAAAAAAHHHHAAA'. erg mooi gedaan trouwnes.
    De voertuigen, de warthog is mijn favoriet omdat je er lekker in kunt stunten, alientjes overrijden terwijl een marine achter de gun zit. Heeft iemand geprobeerd om de hele tijd met de buggy te rijden in Assault on te control room? echt tof, de stukjes waarbij je in die tank kunt gaan doe ik gewoon verder me m'n warthog en dan stunten alsof 't een drive-by shootin is ;).
    De wapens vind ik ook echt vet, goed uitgeblancanceerd zowel in MP als in SP. In MP hou ik 't bij een sniper en shotgun. in SP hangt ervan af (speel op heroic) iig geen alien wapens, die vind ik nep.
    dat was het dus zo'n beetje, zijn nog meer redenen waarom ik 't zo leuk vind.

20. Xstyle

Xstyle Guest

jij kraamt echt te veel onzin uit hoor:{

Deel Deze Pagina