1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waarom halo zo goed?

Discussie in 'Algemeen' gestart door undertaker_fm, 26 dec 2002.

1. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *proest* Halo geen goed verhaal? :{ . Halo heeft één van beste verhaallijnen aller tijden imo. Het is véél dieper dan "man redt aarde van aliens".

2. Gameslave

Gameslave Guest

Heb SC maar begin t steeds minder leuk te vinden (zie mn andere thread) en hoop/ben er wel zeker van dat ik veel meer plezier beleef aan Halo, die ik NOG niet heb.

3. Japzor

Japzor ... Biertje ?

Leuk Bevonden:
    1
    Halo is gewoon het spel. Samenwerken tegen de vijand , en het ziet er ook echt mooi en gelikt uit. Een heel goed verhaal , waardoor je gewoon zin krijgt om verder te spelen en te kijken wat er gebeurt.Het is gewoon de speciale feel van het spel.
    Je kunt het gewoon niet beschrijven.
    Halo is gewoon VET. Klaar.

4. ErectionJackson

ErectionJackson Don Bensoni

Leuk Bevonden:
    0
    En wat dacht je van het geluid. Als ineens die spannende muziek op komt zetten en je weet dat er weer een flinke actiescene aankomt.. Damn, dat gevoel bezorgt rillingen! En dat geluid als je lekker aan het knallen bent, jammie :9 :cool:

5. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    Halo is -vind ik- een meesterlijke game. Ik vind dat dat vooral komt door de AI, verbazend goed!!!

6. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    ik vind halo echt een supergoed spel, heb het al enkele keren uitgespeeld, zowel co-op als SP. het verhaal is magistraal, vooral voor een shooter. nog nooit heb ik zo'n uitgewerkt verhaal gezien bij een shooter, zelfs een boek erover. ik denk dat halo qua verhaal bijna evengoed is als het ijzersterke verhaal van splinter cell. halo speelt heel soepel en makkelijk, en voor een uitdaging heb je nog 3 hogere levels. graphics? zeker geen slechte graphics hoor, ik zie echt het probleem niet.

dus als een RELEASEspel notabene net wat mindere graphics heeft als doa of sloebershooter nightfire is het gelijk een stom spel? ik geef toe ik kijk ook naar graphics maar bij halo hóéf je dat geeneens te doen, de overige kwaliteiten zijn al goed genoeg om het speciaal te maken. en dan zijn de graphics ook nog van goede kwaliteit. tuurlijk zijn er betere graphics, maar dan heb je nooit zo'n goed spel erbij!

en trouwens, als je zo zit te zeiken: koop lekker nightfire! als je halo zo probeert af te kraken ga je toch lekker pierce brosnan spelen..... ]:-

7. undertaker_fm

undertaker_fm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WHOOOOWHOOOOOOOO heb ze allebei

Damit ik ben mie stoer kijk dan hoeveel spellen ik heb en al heb gehad damit man ik ben echt HEFTIG D:D:D:

8. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    ik snap t niet, je zit alleen maar halo af te kraken, dat ie te simpel is, geen verhaal heeft en te lelijk is, waarom verkoop je hem dan niet? aan je sig te zien heb je er al genoeg verkocht, dus waarom halo nie?

9. undertaker_fm

undertaker_fm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat.... het zo'n legendary's spel is het was mijn eerste spelletje..
    en die wil ik niet weg doen

LIEF HE :D:D 8) :r :confused: :D

10. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Re:de argumenten

argumenten ff de grond in boren,de indoor lvl's lijken veel op elkaar dat klopt idd,maar storend vind ik et niet,jij kijkt btw ook veel teveel naar de graphics,dan de wapens en voertuigen,omdat ze er zo weinig gemaakt hebbe konde ze zich beter concentreren op die wapens//voetuigen bijvoorbeeld plasma rifle,kan gewoon schieten,kan overhit raken dus niet munitie oppike moet altijd nieuw wapen pakken,als je de schietknop inhoud krijg je een extra sterk schot,je kan ermee slaan.De graphics zijn nog steeds goed,omdat er nu betere zijn hoeft et spel niet slecht te zijn,DoA3 op et begin had al de vetste graphics daarom is et nog niet beter dan Halo et verhaal is ook goed.Voertuigen alleen jammer dat de banshee maar 1 lvl te gebruike is en ook niet in multiplayer.Er zitte ook verfrissende idee'en in,zoals de campaign mode co-op spelen,de A.I.(Artificial Intelinge)zal ik maar ff uitlegge wat dat is omdat jij et voor geen meter begrijpt anders begreep je dat et fantastisch was,ook et verschil in moeilijkheid 1 zo lomp dat ze geen granaat ontwijke en dan op ze moeilijkst hebbe ze soms een formatie,de A.I. van de mariniers zijn ook verbluffend,er zijn kleine minpuntje's waar jij dan ook de hele tijdd over doorgaat.... kijk ook is naar de pluspunten

11. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Major kick
    laten we weer even de mooie momenten van Halo 1 ophalen.

Naja ophalen, bij ons is het nog steeds het meest gespeelde spel op LAN.
    Sidewinder CTF, meesterlijk
    Battlecreek slayer, meesterlijk
    hang 'm high rockets, meesterlijk

12. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je een major kick:)

Ik noem maar een paar punten.

1. AI is superb
    2. Speelbaarheid is geweldig
    3. Graphics waren toen vrij "goed" .. vind ik
    4. Verhaallijn was goed
    5. Multiplayer te vet vooral als je met je vrienden een avond/nacht lang gaat
    gamen..:thumbs:
    etc.:)

13. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hehe, ik heb hier 3 jaar geleden ook al gereageerd.

mja, fantastische uitleg :x maar het is wel waar :D

14. Schorspion

Schorspion Up the irons!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is nou beter halo 1 of halo 2. kvind ze beide mooi maar welke is nou beter volgens jullie????

15. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    halo1.. ik typ later wel verschillende redenen waarom nu geen zin in;P

16. jazz

jazz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    allemaal zeuren over graphics. vind zelf leukheid gehalte en game play veel belangrijker dan graphics.
    spel mag er geweldig uitzien maar als het saai is blijft het gewoon niks.
    verder is het kwestie van smaak, HALO is gewoon een lekker spel om te spelen. Heb shooters nooit echt leuk gevonden HALO was een van de weinige die ik wel aardig vond om te spelen.
    Splinter cell is duidelijk een spel die niks voor mij is, zoals de topics starter niet snapt wat er leuk aan halo is snap ik niet wat leuk is aan splinter cell. Dat spel was voor mij echt de misskoop van de eeuw. Had het gekocht voor de volle mep heb het denk ik echt een kwartier gespeelt het trok mij echt niet. beetje sluipen hele tijd wachten tot zo'n mannetje eindelijk eens voorbij is voor je iets doet, veel te sloom en traag allemaal, duidelijks niks voor mij.

HALO 2 vond ik zelf minder dan HALO de levels met masterchief waren bij HALO 2 ook leuk maar wanneer je eenmaal met die alien speelt vond ik het zwaar minder. Ik ben ook gestopt wanneer ik voor de 2e keer met die alien moest spelen.
    Denk zelf dat wanneer halo met een ander character was het minder leuk was geweest. Sfeer van een spel is toch erg belangrijk vind ik.

17. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    De pluspunten zijn naar mijn mening:

Een goed verhaal, met een heel achtergrond verhaal dat je kan terug vinden in The Fall of Reach. Het verhaal wordt tijdens de missies ook goed in beeld gebracht door de gesprekken met Capt. Keyes en Cortana.

Het design van de wapens is erg goed, ook zijn ze erg origineel. Kijk maar eens naar de Needler en de Assault Rifle. Erg mooi gemaakt!

Het geluid. De soundtrack is optimaal, de muziek zet op het juiste moment in en versterkt de sfeer enorm tijdens de missies in de vorm van grote orkesten tijdens gevechten en angstaanjagende melodiën wanneer de Flood je bekruipt.

Ook het design van de voertuigen is erg goed, de Warhog is een origineel voertuig door zijn 4-wiel aandrijving en de mogelijkheid om een Gunner en Passanger mee te nemen. Ook de Covenant voertuigen zijn erg goed gemaakt, de Banshee en Ghost zijn uniek!

De levels, en dan met name de buiten levels zijn oogstrelend mooi. De bomen, het gras, een riviertje, de Halo zelf natuurlijk! Op en top! Maar ook de levels die je binnen speelde waren mooi. Ze werden wel regelmatig herhaald, maar toch heel mooi. De muren waren niet één leeg oppervlak maar hadden allerlei verschillende kleuren, en ook het gras en het zand waren erg mooi!

Het geluid van de wapens is ook erg goed, zo heeft de Assault Rifle zijn eigen zware herhalende geluid, maar doet de Sniper met zijn mokerslagen daar nog een stap bovenop. Maar ook de Needler met zijn hoge pieptonen en ontploffingen die daar op volgde zijn erg goed! Het geluid van de voertuigen was ook niet mis, de Banshee met zijn straalaandrijving en het motergeronk van de Scorpion Tank.

De mogelijkheid om alle missies Co-Op te spelen was een slimme en uitmuntende zet van Bungie. Vooral het laatste level was geweldig, om met twee Warthogs te ontsnappen aan een ontploffend schip. De muziek in het filmpje daarna, de tekst. Zo mooi, in één woord zalig!

Dan nog de Mulitplayer tegen elkaar, door het leuke en simpele level design werkte sommige maps verlsavend op Slayer en Oddball, terwijl de legendarische Map Blood Gultch de eeuwige Capture the Flag Map was! Onvergetelijk.

Conclusie: Ik herhaal wat al heel wat mensen eerder hebben gezegd! :D

18. ExQuiZite

ExQuiZite I'm Back Motherfucke

Leuk Bevonden:
    0
    vergeet nou niet dan halo ongv. het eerste spel op de xbox is. jullie vergelijken hem met games die veel later gekomen zijn. ik bedoel..check halo 2. voor veel mensen een tegenvaller(koop dan gvd live..dan zie je hoe goed het is) halo 2 heeft gewoon sjille grafhics.. er gebeuren alleen soms wat rare dingen maar daar moet je schijt aan hebben.

zelf vind ik dat iedereen een eigen smaak heeft...wat halo goed maakt; muziek, gameplay, multiplayer, wapens, verhaal, benodigde skill bij legendary en ga maar door. en zo te zien vinden anderen het ook want de verslaafden spelen al dik anderhalf jaar:p

19. mark-jansen

mark-jansen 50% of XLE

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ inderdaad!

20. Schorspion

Schorspion Up the irons!

Leuk Bevonden:
    0
    oke het verhaal in halo 1 is leuker. maar als je nou voor de multiplayer gaat welke zou je dan kieze? halo1 of 2

Deel Deze Pagina