1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waarom Heb je Die ENE console en niet de andere?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Robbiejan, 17 jul 2003.

1. Blümchen

Blümchen Me poesie en me krèk

Leuk Bevonden:
    0
    geen geouwehoer.
    ik heb ze alledrie, kon niet kiezen

2. V!N

V!N Guest

Die zwarte doos stond met me verjaardag in me kamer...
    Lekkere games, lekkere controller :p

3. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    xbox, vanwege xbox live, aangekondigde coole games, zoals rallisport, toen ik die pics zag viel me bek open :D enne mja, bill gates staat erachter dus failliet gaan zat er niet bij... :)

Nu overweeg ik om de ps2 en ngc alsnog te halen, de ps2 voor socom online, maar ik moet nog effe bekijken hoe dat allemaal gaat uitpakken met andere games...

en de NGC voor zelda :9

4. William

William -

Leuk Bevonden:
    1
    kaliet, als je zo'n e280 voor SOCOM (incl PS2) wil uitgeven, dan is 't wellicht verstandiger om eerst Ghost Recon op Xbox Live te proberen. ze hebben nogal wat gemeenschappelijk.

persoonlijk vind ik SOCOM leuker (ik speel al online) dan Ghost Recon, maar nog niet goed genoeg om een PS2 voor aan te schaffen (dat deed ik voor GT3 ).

SOCOM 2 komt binnenkort uit in de US, en schijnt een stuk beter te zijn.

5. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    ja inderdaad, en daar zie je ook wie er praat en nog veel meer verbeteringen, maar ik ga eerst kijken hoe groot de community hier in nederland word van ps2 online gasten, en naar de games natuurlijk, ik zie het nog wel...

6. jed

jed :P

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een dreamcast, omdat sega gewoon cool is en er veel leuke games voor heeft gemaakt. Daarna heb ik geen console meer gekocht omdat alle 3 de consoles van nu me niet echt aanspreken...ik wacht nog ff tot er iets heel cools uitkomt.

7. PhenomenoM

PhenomenoM Musique Electronique

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm,

ik heb de xbox om HALO en omdat hij gewoon technisch gezien het sterkst is van alle 3 de next gen consoles...

En tja, de Ps2, als je een Playstation had, dan stap je bijna automatisch over naar de PS2...

De gamecube heeft me broertje, maar omdat hij toch wel redelijk goedkoop is, (150,- had ik hem ergens gezien) willik die er ook wel bij komen, Super Smash Brothers Melee ruled namelijk...!!

Maarja, we zien wel hoe het loopt...!

8. Cypher

Cypher Yohohohohoho!

Leuk Bevonden:
    8
    ik vond de PS 2 in het begin niet echt een revolutie en kwa graphics vond ik het nogal een slappe update op de PS1 .
    Vooral doordat Tekken Tag Tournament duidelijk filters gebruikte inplaats van hoge kwaliteit texures. Maar later toen ik het beter bekeek bij me neef vond ik het wel mooi maar niet echt een flinke update en dus ben maar gaan wachten op een betere console.
    Niet dat de PS2 slecht is maar ik wilde vooral MEER en BETERE graphics bleef bij me PS1 en Saturn , tot de Xbox uitkwam en nog zat te twijfelen tussen een GC en Xbox , maar het werdt een Xbox en ben er dan ook meer dan blij mee. :D

9. calibur

calibur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ze alle 3 om dit soort shit te voorkomen. :cool:

10. shinobi

shinobi ninja master flex

Leuk Bevonden:
    0
    XBOX: deze heb ik kocht voor halo en rallysport toen der tijd, realtime 5.1 dit is voor vele niet zo boeiend maar voor de oudere en hometheater mannetjes zoals ik weer wel, de harde schijf en de grafische kracht. Nu moet ik wel zeggen dat de spellen aanbod best triest is vergeleken met het begin toen had je al een paar mooie spellen zoals boven genoemd maar daarna was/is het een hele tijd stil kwa toppers. Xbox-live tja wat moet je daar nog over zeggen behalve dat het goed uitgewerkt is.

gamecube: deze zal nooit in me huis te vinden zijn tenzij ik hem gratis bij een bakje boter krijg. kiddy spellen ziet er kiddy uit en de joystick is niks.

ps2: is het lelijkst kwa gfx, spellen aanbod is groot maar er zijn er maar een paar goed. toen hij pas uitkwam was hij nog intressant maar door de prijs toen der tijd kon ik hem niet aanschaffen, achteraf bleek het beter te zijn dat ik hem niet heb genomen want heb GT3 gespeel en MGS en vond het wel meevallen met de games vooral GT3 vindt ik echt overrated. De enige reden waarvoor ik een ps2 zou willen was tenchu 3, maar sinds ik hoorde dat hij op de xbox komt zie ik helemaal geen reden om een ps2 nu nog te kopen.

11. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Beetje nutteloze opmerking... KLIK

12. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb ze alle 3 en alle 3 online:+

en ik vind de xbox het beste vanwege live en mooiste graphics

Laatst bewerkt: 7 aug 2003
  13. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Ik heb ps2 en xbox. Een ps2 omdat die supervette games heeft en xbox om de goede live mogelijkheden. Gamcube vindt ik kut omdat er allemaal kiddy games op uitkomen.

Deel Deze Pagina