1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waarom heb je die topic gesloten Munch?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door DiaLogical, 13 dec 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    in amsterdam zeggen wij altijd... "als je diekt moet je goed dieken"... dat wil zeggen; "als je je ergens mee bemoeid, zorg er dan voor dat je ook weet waar het over gaat"... ze ging niet meer in op discussies over de reden... waar ik het over heb is iets heel anders... het is dus duidelijk te zien dat je "niet goed diekt"

2. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Ha A'dam! daar was ik gister nog.. het was ijskoud zodat het wel leek of half a'dam aan het rappen was om het warm te krijgen:p

3. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Jermain ik snap heel goed dat je het wellicht onterecht vind, maar je moet je ook een beetje proberen te verplaatsen in mij/ons. Ik liet de thread al een hele tijd zijn gang gaan en ik snap best wel dat het met rappen nooit echt zachtaardig is, maar heeft dat een reden ómdat het rap is, dat het maar gewoon getolereerd moet worden. Er werd gewoon op een gegeven moment gescholden waarna ik zeg: nu is het genoeg. En de sfeer was absoluut niet meer wat het zijn moest. Dáárom heeft Lord Armada voorgesteld een andere verbeterde thread te maken zodat het wat beter zal verlopen. Ik heb de thread zelf nog niet bekeken, maar ik heb er wel vertrouwen in en wanneer het fout gaat dan verwacht ik gewoon een PM of ik heb het zelf wel in de gaten waarna ik een paar mensen flink hard aan de tand ga voelen. Ik wilde er niet verder meer op in gaan omdat ik al de redenen had genoemd.

Ik merk dat je het onterecht vond, en daar kan ik wel inkomen. Ik hoop alleen ook dat je je een beetje kan verplaatsen in mijn situatie. Ik hoop dat de nieuwe thread bevalt of gaat bevallen en dat het zo wél werkt naar behoren. Geen geflame, geen gescheld, geen geruzie en geen offtopic. We zien wel hoe het gaat. :)

4. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    Iris: denk alsjeblieft even na voordat je iets post
    [Munch]: ik kan het wel begrijpen.. maar alsnog vind ik het onterecht, maar ja what's done is done en ik hoop ook dat deze thread wat vriendelijker blijft (buiten de battles om dan}:] ):)

5. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    mijn excuses.

6. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik hoop het ook Jermain. En Iris je hoeft je niet te verontschuldigen, je maakte gewoon een grapje :)

7. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    :D

/Mod Post niet zo loos a.u.b. Posts met alleen maar een smiley zijn niet bijster zinvol. - Darkwing

8. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1

Bij ons betekent "als je diekt moet je goed dieken'' iets heel anders....
    ;)

9. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    rofl

ik heb maar 31 jaar in amsterdam gewoond en nog nooit van dieken gehoord:confused:
    mischien wel in friesland.......daar houden ze er namelijk water mee tegen.
    zal wel aan mij liggen.........maar volgend jaar heet dieken waarschijnlijk weer floppeklokke het jaar daarop streubelfreubel het jaar daarop gruttefrutte....pfffffff.........je blijft aan de gang.

10. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    Re: rofl

8) lol

11. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    Re: rofl

wat denk je dat ik bedoel met "wij"?

12. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik denk dat het nu allemaal wel duidelijk is geworden en anders gaat iedereen teveel afdwalen :)

Case Closed

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina