Volgens de OXM (een oud nummer) kon je tot 8 xboxen linken. Op Live is het natuurlijk geen probleem om meer te doen.
Re: Waarom heeft niemand me gewaarschuwd ? (UC) Dit zeg ik telkens al, maar al die n00bjes weten niet waar ze het over hebben. Check die review in XBM 3 die is echt om te kotsen. Die game is gewoon te snel voor een controller, ga niet lopen zeiken van UC is voor de xbox gemaakt want de game is gebazeerd op Q3A en UT.
Re: Re: Waarom heeft niemand me gewaarschuwd ? (UC) ja ze zeggen ook dat UC voor UT2003 waarvoor zijn de levels dan hetzelfde en zijn er dingen uitgehaalt bij UC dan heb je in 1 zo een level eentrapje over een buis heen in UT2003 en bij UC is die buis weg en dan heb je alleen een onnuttig trapetje. dus het is echt niet als eerste gemaakt.
als je hem hebt moet je gewoon even in het boekje lezen. moeten ze maar niet zeggen dat de xboxversie zoveel beter wordt. je kan niet eens aantal bots instellen.
Re: Re: Waarom heeft niemand me gewaarschuwd ? (UC) Neej, dat is niet waar. Hoe arrogant kan je posten..."al die noobjes...." Die game is perfect voor een controller, absoluut niet te snel. Zal wel aan jouw kunnen liggen. Die review was idd niet geweldig maar om te kotsen.... Neej, ik kots toch eerder van posters zoals jij, onzin posten alsof het feiten zijn. Heb je het uberhaupt wel gespeeld?
Ja maar jij vindt TS2 een lekkere snelheid toch? Dat vind ik voor een console te hard gaan, missch. ook wel voor een pc. Val je niet in slaap als je Halo speelt dan?
Re: Re: Re: Waarom heeft niemand me gewaarschuwd ? (UC) ja ff ja en toen weer naar UT 2003. Misschien is hij wel goed om normaal te spelen, maar ik heb het over de manier dat het gespeeld zou moeten worden, op hoog niveau en dan trek de controller het echt niet meer vooral niet tegenover muis/toetsenbord. Ok me post was zwaar overdreven, maar die review was dus echt wel slecht. Vooral de vergelijkingen en vooral de conclusies over Q3A/UT en UT 2003/UC.
Wat doen jullie nou allemaal moeilijk man, tssss..... Jullie gaan beide versies vergelijken, waarom zou je? Het gaat om UC voor de Xbox, ni om UT2k3.... UC snelheid kun je overigens ook instellen, weet niet of je dat wist maar bij deze. En dat ie op de PC mooier is is logisch. De Xbox heeft een Geforce 3 en 733 Mhz, de nieuwst PC heeft een Geforce 4 en 3,06 Ghz... Kun je toch niet vergelijken. Ik ga nu toch ook niet zeiken dat MGS ofzo lelijk is en traag loopt... Damn, UC is toch gewoon en tof spel en doet datgene waarvoor het gemaakt is goed, namelijk vette multiplayer-sessies leveren.
halo val ik niet in slaap, dat is anders...meer tactisch (door de wapens waarmee je speelt) dat je TS2 te snel vind begrijp ik wel, maar dat went wel vind ik belangrijker vind ik dat de controls van ts2 beter zijn dan die van UC en bij TS2 heb je betere framerate (maar ts2 heeft natuurlijk veel mindere graphics) <edit> wenze was me al voor zie ik nu </edit>
ik speel UC al op 125% en ik vergelijk beide games omdat ik de gameplay van UC tegen vind vallen in vergelijking met UT2k3
@Renzo, nou vin ik je weer lief. Enneh..ik vind TS2 wel lekker op zich, word er soms alleen misselijk van, ouderdomskwaaltje? Enniewees, ik vind UC eindelijk weer de game die je met wat vrienden kan spelen zonder dat hun over een behoorlijke skill moeten beschikken, je stapt vrij makkelijk in. Bij TS2 loopt iedereen te klagen hier. En Bloody, klopt idd Halo is top door het moeten kiezen en inzetten van het juiste wapen. Ik vroeg het me gewoon af omdat jij zo geil bent van TS2. Die framerate van UC...sjah..kweet niet, vind het wel meevallen. Heel soms is het wel hinderlijk omdat het je beeld/overzicht ontneemt maar heb daar nauwelijks last van gehad. Een voordeel, je tegenstanders hebben er ook last van.
ik denk dat ik zo negatief ben over UC omdat ik eerst UT2k3 heb gespeeld...maar op zich vind ik het een goeie game van mn TS2 fettish ben ik alweer afgekicked btw ...naar een tijdje gaat ie toch best wel vervelen... over het algemeen gezien vind ik UC ook veel beter dan TS2 maar viel me gewoon direct op dat het beeld begon te schokken terwijl ik maar met een paar bots speelde en dat viel me ff zwaar tegen...vooral omdat dat spel al eeuwen in de maak is
dat schokken is gelukkig maar soms, en wel erg, en niet de hele tijd een beetje. De meeste tijd loopt het gewoon goed