Geen zin om thread door te lezen, De game loopt soepel als je tegen vrienden speelt, alleen als je tegen bots speelt heb je grote kangs dat de framedrop nogal laag is.
Ik vind halo kwa gameplay trouwens wel een erg goede console shooter. De snelheid is erg naar beneden gehaald vooral bij het springen daarom is hij wel goed te spelen met een controller.
uc maar u.c is wel de moeite waard ook al heb je halo of ts2???? .als je met mekaar linkt werkt zo,n voice verdraaier dan ook?
Uhuh..killen doe je idd bij Halo niet....:{ Enniewees, je zal wel bedoelen dat je wat tactischer moet zijn maar....net alsof ik dat niet weet. Ik heb ook een xbox namelijk.
ik heb vanmiddag UC gespeeld, en de framerates valt idd wat, maar niet genoeg om het storend te vinden, ik ga em zeker nog es halen!
whaaha, ik heb alleen unreal en UT gespeeld tot nu toe, dus UC zal wel mijn Shooter-Hemel worden whahooo ofniet?..............
Haha not..Bijdehand mannetje.. Bij HALO moet je OOK strategisch zijn.. Bij UC moet je KILLEN..met wat slimheid natuurlijk.. Maja ik verspil weer eens tijd aan iemand die dacht dat ie een mooie reactie had op mijn post...
Tactisch zijn betekend strategies. Je kan moeilijk strategies spelen zonder tactisch te zijn. Ik slacht jou iig opzekers. Bijdehandjejeje.
1 . Ik heb nergens gezegd dat tactisch niet strategisch is..? Ik legde uit wat ik bedoelde omdat jij zonodig bijdehandjes deed ja .. 2. wij hebben een afspraak op 14 maart 2003 .. (mij slachten haha )