Waarom heeft niemand me gewaarschuwd (UC)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bloody_Apron, 30 nov 2002.

1. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    ;) :D BLIJ BLIJ BLIJ ;) ;) :p :9 8)

2. masterape

masterape Guest

Maar hoe zit het nu want ik wou deze game kopen...maar ik begin steeds meer te twijfelen want sommige zeggen TOPPIE maar andere frameratie is ** enz.

3. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    IK vind dat de waarheid in het midden ligt.

4. masterape

masterape Guest

daar schiet ik veel mee op.8)

5. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind UC best wel een goed spel en langzaam is het zeker niet.

6. WeeGee

WeeGee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Knalle !!!!!!!!!!

Ik vind dat UC echt lekker knalt,oke als je de pc gewend bent is het misschien wat "anders".
    Maar heb zelf tijden lang Q3 arena gespeeld met lan en dat ging echt hard.Halo was eigenlijk te traag maar wel weer "Echt".
    UC is echt de perfecte combinatie hou het zonder problemen 10 uur achtereen vol om dit te spelen.
    Ik link het dan ook wel met een andere XBOX en Bots erbij.
    Man man man als je CTF niets vind moet je die levels eens bekijken .... DIT IS ECHT VERSCHRIKKELIJK MOOI....

P.s. ben geen goeroe maar geloof dat UC toch bepaalde dingen wel heeft die de GAYCAY versie niet heeft...

IK ZEG KOPEN DIE HAP......

7. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

is ook niet heel langzaam...maar wel stuk langzamer dan unreal tournament en unreal tournament 2003

in UT en UT2k3 sprint je door die velden....UC is meer joggen en als je gamespeed op 125 is het rennen

8. Mark

Mark aLive!

Leuk Bevonden:
    0
    Tja wellicht ben ik gewoon een ouwe l*l of zo, maar de snelheid van UT2k3 is af en toe zo verschrikkelijk hoog (1600x1200, 100+ fps, Fast ADSL) dat het meer een gok spelletje is dan echte "skillz". Het lijkt me juist wel fijn dat UC wat meer "relaxed" is, dan heb je het nog het gevoel dat het aan jou ligt ipv aan de lag of je systeem specs. Wat dat betreft is dat weer zo'n groot voordeel aan Xbox (Live), je weet zeker dat de enige factor die invloed heeft de persoon is achter de controller (want de rest is hetzelfde).

9. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    Tja wellicht ben ik gewoon een ouwe l*l of zo, maar de snelheid van UT2k3 is af en toe zo verschrikkelijk hoog (1600x1200, 100+ fps, Fast ADSL) dat het meer een gok spelletje is dan echte "skillz". Het lijkt me juist wel fijn dat UC wat meer "relaxed" is, dan heb je het nog het gevoel dat het aan jou ligt ipv aan de lag of je systeem specs. Wat dat betreft is dat weer zo'n groot voordeel aan Xbox (Live), je weet zeker dat de enige factor die invloed heeft de persoon is achter de controller (want de rest is hetzelfde).

Mooi gezegd lijkt mijn ook zo.... :cool:

10. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

het is gewoon irritant...als je op een plek staat en je draait rond...dan zie je het beeld schokken ..dat wil ik niet zien bij xbox games

11. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    Daar zit wel weer wat in ja....

12. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Nooit last van gehad. Je moet er niet zo op letten (ik merk het niet eens) en kijk gewoon: het is een topgame. Niets minder!

13. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    ahhh ik koop hem toch wel :D

14. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ok, so the framerate isnt great. maareh hoe zit et dan met de rest vd game? is et zn geld nou waard? leveldesign nog een beetje bikkel?

15. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Ja leuk. Wel leuke levels al mochten ze van mij wel ietsiepietsie meer buitenlocatie's doen. Singleplayer is erg leuk, maar misschien raak jij er wel snel op uitgekeken? Ik niet.
    Multiplayer raak je nooit op uitgekeken. Ik iig niet ;)

16. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Het enige wat je leest is die framerate, komt doordat dat praktisch het enige is dat beter had gekund. Een klein schokje stoort mij niet maar er zit wel 's een grotere bij en die vind ik ruk, een beetje als Apron, dat wil ik gewoon niet op m'n doosje. Verpest het spel verder totaal niet. (Tenminste..als ik aan het verliezen ben in mp zal ik waarsch. als eerste gaan roepen dat die framerate me flashte.:+) Echt een topgame! Must have, brute game voor mp, sp is goed voor hoelang het duurt.
    Leveldesigns koel, had alleen wel wat meer buitenlevels willen hebben. Denk dat de meeste dat wel met me eens zijn. Dat "groene" buitenlevel is erg erg tof. Dat level met gras, bergen, schild in bunker bedoel ik, weet duidelijk de naam niet uit m'n hoofd.:9

17. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

vreemd dat je dat niet merkt :confused: maar goed ik denk dat verder iedereen het wel kan merken...
    verder is de game gewoon lauw 8)
    Ckerz aan te raden

18. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

dat gras is echt :9 om te zien..mooier dan Halo

19. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Tja, dat het wat langzamer gaat dan UT2k3 op de pc kon je toch zelf wel raden?! Dat is niet te doen met een controller. Dat de framerate af en toe in elkaar zakt is wel een minpunt. Ik heb UC nog nooit gespeeld. Ik ga eerst wel ff kijken of het erg stoort. Volgens mij valt het wel mee.

20. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

TS2 is sneller dan UC en dat is volgens mij ook gewoon te doen

Deel Deze Pagina