Waarom heeft niemand me gewaarschuwd (UC)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bloody_Apron, 30 nov 2002.

1. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ik vind het idd prima gaan met een controller. gewoon een beetje l33t skillz ontwikkelen enzo. gewoon ts II op frantic spelen en et went vanzelf hoor :D

2. Xtinction

Xtinction Uitsterving ja :D

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het vreselijk moeilijk... en dat irriteert zwaar als je bij UT2K3 geen enkele moeite hebt met schieten....

In mechassault speel ik als een god in frankrijk, maar UC wil gewoon niet, verder vinnik de FPS ook om te huilen, daar ga ik het spel dan ook echt op afrekenen. Ze hadden gewoon medium detail moeten doen, dan liep het prima. laadtijden zijn wel erg sweet.

Maja vooral de controls moet ik erg aan wennen... hoe springen jullie bijv, met a of die jumpstick indrukken?

3. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

ik heb controls aangepast..springen zit nu onder mn recher click

dan kan je tenminste net als bij UT2k3 tegelijkertijd springen en draaien

4. dirkbroek

dirkbroek between dusk & dawn

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb UC vandaag dus ook ff voor het eerst gespeeld, met zn vieren wel te verstaan. De framerate met mp was ontzettend laag, ik kreeg er gewoon pijn in mn ogen van. Ook mikte ik niet op de mannetjes in de wat grotere maps maar alleen op de pijltjes boven hun hoofden, het was (vind ik) best wel bagger multiplayer. UC is echt wel heel erg goed als je m in je eentje of met zn tweeen speelt, dan is de framerate wat hoger en speelt het spel een stuk beter en relaxter. Een voordeel vind ik van t mulitplayer dat je lekker veel maps hebt. Echt zon game die je makkelijk kan aanschaffen dus maar niet goed genoeg is in mp als b.v halo.

5. Xtinction

Leuk Bevonden:
    2
    Mja ik kan niks beters zeggen dan... KOOP MECHASSAULT

dat spel is naar mijn mening echt zooo veel beter.. is wel minder snelle actie, maar het speelt gewoon 10 keer lekkerder..

[edit]Ook leuk...blijk ik op masterful te spelen...... wtf :D

dat heb ik neverdenever ingesteld, maar goed.. kijk daar iig goed naar! sjees vind je het gek dat ik het moeilijk vond :)

oh ja hebben jullie auto-aim aan of uit... hoe zit dat op Xbox live? zal wel uitstaan toch?

Laatst bewerkt: 6 dec 2002
  6. FLurYu

FLurYu Me PWN U

Leuk Bevonden:
    0
    autoaim heb ik uitstaan, dat is echt heel erg lame, vooral bij instagib. Bij gewone instellingen maakt het niet zo heel veel uit, dan is het wel handig als 1 iemand het niet goed kan, om die dan autoaim te geven

7. Xtinction

Leuk Bevonden:
    2
    Voor diegenen die geinteresseert zijn en een hogere framerate willen:

In UC staat FSAA (fullscene/screen anti-aliasing) standaard AAN... dit is een functie die enorm veel snelheid wegvreet, en eigenlijk onnodig is...

Porbeer nu dit eens, start een system link game (lukt alleen als je Xbox op een netwerk zit, of aan een hub) start een map, en speel em.. je zal zien dat UC VEEEEEL smoother draait nu! FSAA staat namelijk bij system link HOST standaard uit!!!

dit MOETEN jullie ff proberen, het spel word er echt zoveel beter van, en iedereen hoopt al op een patch waarmee je FSAA kan toggelen, waaronder ik :)

Deel Deze Pagina