alleen 1 minpuntje die levels lijken op een gegeven moment zo op elkaar en alle gangetjes zijn hetzelfde dit heb je in serious sam niet serious sam heeft veel goed vormgegeven levels alleen het is misschien niet helemaal scherp alles maar zoveel leuke buitenlevels een van de beste shooters ook
eigenlijk zijn behalve die gangetjes de levels altijd verschillend, kijk maar goed (je bedoelt neem ik aan die levels bij de Control Room), die kamers zijn steeds iets anders
maar heb je op het verhaal gelet bij halo?????? het is een prachtig verhaal, heel mysterieus, en de 1e keer dat ik het speelde, level 2 bedoel ik dan, kreeg ik een heel goed gevoel dat ik nog nooit heb gehad met een game, de combinatie van verhaal, actie en gameplay en super goed toegepast, en op legendary duurt het igg wel even hoor
Je geeft nu steeds toe dat er ook hele goede momenten zitten in het spel, heb je het spel met een half oog open gespeeld ofzo? Echt heel dom (vind ik) dat je HALO zo snel hebt terug gebracht, verder moet je gewoon de co-op singleplayer spelen dat is echt da Bomb (Ben gisteren op Legendary in The Maw gekomen op coop ). dus terughalen opnieuw spelen en je conclusie bijstellen, NU
het verhaal is idd erg goed maar bij assault on the control room lijken ze toch op elkaar steeds maar iets anders, het moet totall anders zijn en indredaad in level 2 kreeg ik ook dat gevoel totdat je in de jeep moet gaan scheuren dat was weer ff saai... en the silent carthographer is ook zo mooi dat is het mooiste level dat ik ooit in een spel heb gezien en hoever je door kunt rijden met die jeep in het water net echt
Bij mij moet het gewoon in 1 keer een goeie indruk maken en dat deed het nie echt naderand heb ik er wel spijt van gehad ..maarja dan koop ik hem toch nog een keer
maar de multi player is "leeg" vind ik. met zijn 2en dan met 3 is het al leuker maar het moet toch nog iets cooler met bots hij is soms leuk om te spelen maar doe mij maar een potje timespltters2 of unreal championship alleen met voertuigen is erg geweldig als nu in halo 2 ook bots zijn die ook voertuigen gebruiken enz.. is het echt een topgame
Halo LANnen met 8 man vind ik niet leeg hoor Op 1 tegen 1 moet je niet in die grote levels, met 4> man is bv Battle Creek erg stoer.
baatle creek is echt wel cool, hebben jullie de HALO NATIONAL CHAMPIONS in VS gezien???????? heb ik laats gedownload , ook in battle creek, het ging tussen 16 man die waren gekozen uit 16 000 uit VS
16 man in battle creek??? Dat is een drukke boel Geef mij maar *damn ben die naam kwijt*, die hele grote level maar waar geen voertuigen in zitten, die in ieder geval (heb ik gisteren met zijn 16 en gedaan, echt super vet (8-8 CTF)
Ik vind Halo niet zo geweldig als altijd gezegd wordt. Het was een geweldig spel, maar als je hem op het moeilijkste niveau hebt uitgespeeld is er niet echt meer iets aan. Multiplayer wordt op de een of andere manier ook veel sneller saai dan die van perfect dark. Misschien omdat er geen muziek is, waarom is dit eigenlijk?
Prisoner? Rat Race? Ik vind Halo zelf een superspel. Gameplay roeleert, graphics roeleren, verhaal roeleert, mutliplayer roeleert
-teveel saaie binnenlevels -te weinig buitenlevels -te weinig leuke levels in mp -niet lang houdbaar - hij is te kort -te weinig leuke wapens -mp verveeld snel
- Wouter xbox vervelend ventje steek je cd in de frigo, dan zal hij heus wel niet beschimmelen. Zeg dan eens welk ander spel jij als referentie pakt om halo zo slecht te vinden? (kom nu niet af met hl hé...)
"Software mag binnen 3 dagen geruild worden" "Hardware wordt niet geruild" "Bij ruilen is een bon verplicht" Je speelt hem binnen 12 uur uit, dus dan heb je nog 60 uur over, om de Free Record Shop nog een keertje op te zoeken. Maar denk dat het al te laat is