Waarom iedereen halo zo goed vindt of juist niet....

Discussie in 'Algemeen' gestart door FallenOne, 5 mrt 2003.

1. Hotshot

Hotshot Guest

ik weet het niet hoor, ik heb zoveel spellen in a short period gekocht..ik heb HALO na 2 uur in de kast gestopt en toen kocht ik nba live 2003, fifa 2003 en Ty...sindsdien speel ik RE, NBA Live 2003 en Serious Sam gewoon erg vaak..HALO staat nog steeds op 2 hours played..

2. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    halo is gewoon goed.

singleplayer is leuk (lees= heroic of legendary), multiplayer is supervet, enige grote minpunt vind de eentonige levels zoals the library.

3. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

fuckin ongelovelijk. daar kan ik echt niet bij. de gameplay van Halo is zo ongeevenaard goed. en dan ga je in de plaats van het spel der spellen fuckin basketball spelletjes lopen spelen?

ach jah, smaken verschillen nou eenmaal (maar er valt wel over te twisten imho :))

4. Hotshot

Hotshot Guest

ik ben een fucking die hard NBA-fucker ;)

das te zien aan mn avatar, mn chatnamen op msn, mijn signature en natuurlijk mijn thread..:9

5. p1m

p1m Guest

ik heb halo nooit aan geraakt.. aa wat een kut game lijkt me ik wet niet waarom ik dnek dat ik er te veel van verwacht ik kende morrowind helemaal niet maar het werd een topper bij mij...!!!

ik ga misschien halo 2 halen ivbm xbox live!

6. masterape

masterape Guest

Hmm bij mij was het net andersom ik d8 dat morrowind wel euk was maar heb ik snel geruild. En ik was niet zo enthousiast over halo en zker niet toen ik hem voor het eerst speelde maar toen ik eindelijk uit dat k*t schip was begon mijn plezier pas, dit is de enigste game die ik in SP heb uitgespeeld naast DOA 3(maar dat noem ik geen SP, die je in paar uur uitspeeld)Ik ben nu bezig met SC.

7. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Halo is vet omdat;

- Je kan maar twee wapens dragen wat je dwingt na te denken
    - De AI is van redelijk hoog niveau
    - De muren veranderen niet in groentesoep als je ze van dichtbij bekijkt
    - Warthog
    - 4 TV's, 4 Xboxen, 8 man, Blood Gulch

8. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn