1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waarom ik geen playstation zal kopen.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door salva, 1 jul 2003.

1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
  2. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toch vind ik het nog steeds overdreven, maar inderdaad iedereen staat er anders tegen over.
    En het is dan ook maar mijn mening.

Salva

3. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Tja, ik ben in het bezit van een XBox, PS2, GameCube, GBA SP en een net nieuw aanschafte PC. Waarbij ik die laatste niet alleen gebruik om dit stukje te typen, maar ook voor het spelen van vooral RTS games. En om nu te zeggen dat dit ten koste gaat van mijn sociale leven.... nou nee. Ik ben gewoon een games liefhebber die alle goede games op alle formats wil spelen. Spelen doe ik voornamelijk op zondag waarbij ik daar dan ook het overgrote deel van de dag voor uittrek en als het kan door de weeks een paar uurtjes. Dus naast werk (of school) en gamen kun je nog gewoon een sociaal leven hebben hoor. Ik vind het wel jammer dat je toch alleen weer met GTA: Vice City aan komt zetten. Er zijn echt veel meer goede games voor de PS2.

4. KiLLerKnight

KiLLerKnight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem met die Z-knop is de positie, waardoor je die knop eigenlijk alleen kan gebruiken voor 'langzame acties'.

Bij bv. fighting games moet je de d-pad gebruiken.

En de rumble, vind ik, vooral vergeleken met de XBox-pad veel zwakker.

Het is zeker geen slechte pad, maar de XBox-pad, maar vooral de PS2-pad (dankzij de 4 triggers) vind ik veel 'allrounder', die voor alle genres te gebruiken zijn.

5. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    what's the point van het topic?

6. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toch vind ik de Gamecube controller duidelijk beter in de hand liggen dan een PS2 controller.

Spartan slaat hem op de kop. Sommige mensen hebben gewoon meer uit te geven. Dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat diegene geen sociaal leven heeft. Je hebt alleen een bredere keuze uit spellen. O-)

Laatst bewerkt: 3 jul 2003
  7. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het enige goeie aan de ps2 vind ik gta. Daarom heb ik ook een xbox gekocht die heeft veel meer dingen die ik belangrijk vindt in een gameconsole.

8. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop consoles altijd naar aanleiding van het aanbod aan games die mij interesseren. Een voorkeur voor een merk heb ik niet. En toevallig hebben de PS2, GC en de Xbox het juiste aanbod aan games die mij interesseren.............

En zo kiest een ieder zijn console met voor hun het juiste aanbod aan games...... en dat is een kwestie van smaak.

9. Fleppie

Fleppie Surinamese

Leuk Bevonden:
    0
    Sluit ik me helmaal bij aan. Ik wil graag castlevania spelen duss......Het is niet de hardware, maar de games.

Deel Deze Pagina