Waarom ik mijn Xbox heb weggegeven

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Tulip, 26 dec 2003.

  1. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Muahaha Splinter Cell bros 8) (leuke pa heb je :D)
     
  2. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Als je reden is dat je vindt dat er alleen maar geherkauwd wordt kan je maar meteen helemaal stoppen met games spelen. Kijk naar mario, zelda en zelfs half-life. Alle games die nu gemaakt worden zijn van elkaar afgekeken, hebben een vorig deel en worden alleen maar geperfectioneerd. En dit zal nog wel even doorgaan in de toekomst.
     
  3. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Jullie zeggen allemaal wel dat er geen vernieuwende spellen komen, maar ik bedoel, moet je zien hoeveel spellen sommigen hebben, kopen jullie elke maand een nieuwe of zo??
    Ik doe een half jaar met een spel, en speel gewoon iets minder vaak!

    Tullip, je moet zelf weten als je hem wegdoet, en ik zou echt als ik jou was een gamecube kopen.
    Als ik geld had zou ik er ook een kopen. :D
     
  4. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Oh, maar ik hou ook van jou hoor, op een ANDERE manier... ;)

    Edit:

    Hey, m'n link is veranderd! Ik dacht dat dat wel zou kunnen, maar niet dus... Ok.
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2004
  5. SuperZaadje

    SuperZaadje Mosterdn00b

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens! :)

    voor de rest boeit deze thread me geen ruk ;)
     
  6. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje vreemd ...

    Joh luitjes ...

    Zeg Tulip...
    Krijg eerlijk gezegd beetje het gevoel dat je het toch wel lekker vind om juist omdat je zelf die xbox gehad hebt nu daarom hem juist beetje onderuit te halen...op een hele speciale manier dan wel,want als het je daadwerkelijk niet intereseert dan ga je toch niet member voor member een uitgebreide reactie geven????

    Joh als jij vind dat jij hier beter aan doet,vertel dat dan aan iedereen en laat iedereen daar het zijne van denken,al betwijfel ik of dat mensen hierop zitten te wachten...
    Voorbeeld: werk bij Intel al een aantal jaar en ga plotseling minden op de werkplek tegen iedereen die daar met hart voor de zaak zit lopen brullen: IK BEN Intel HELEMAAL ZAT EN GA NAAR AMD...
    Vervolg: jeetje wat raar mensen reageren niet zo positief ???!?!?!
    BEETJE RAAAR

    En ga dan niet Koning nuchter uithangen en jezelf zitten verantwoorden en daardoor nog meer reacties provoceren...

    PS... wees dan ook zo wijs om hier niet op te reageren ....
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2004

Deel Deze Pagina