Nou, die moeten nog komen Jonieuw, dat geef ik je. (Fable, Rare-games, etc) Maar op dit moment zijn alleen de Halo en DOA francise exclusief. En voor Halo wacht ik persoonlijk op de pc versie. Dus dat valt wel mee qua exclusieve games voor de box die ook toppers zijn. De rest is wel ok, maar geen system-sellers zoals ze dat noemen.
En nogmaals, waarom altijd vergelijken? Zijn we in competitie of zo? MOET de Xbox beter zijn dan de ps2 of zo? Zo ja waarom? Is het zo belangrijk?
Dus als beide systemen aparte exclusieve games hebben moet ik toch voor de xbox kiezen? Wat als ik je zeg dat ik groot castlevania fan ben en dat die Castlevania die op de E3 is announced er fokking goed uitzag? Ik zou pissig zijn als ik dan een xbox had en ik hem niet zou kunnen spelen, dat kan je toch begrijpen? Hetzelfde geld uiteraard ook omgekeerd.
Ik kan begrijpen wanneer mensen zeggen dat een systeem beter bij die persoon past omdat de games hem/haar meer aanspreken als bv hij/zij online wil spelen, veel goede games wil spelen meer sportgames wil spelen, liever 1 of 2 revolutionaire games speelt per maand, dan 5 medicore games, of wat dan ook.
Maar ik kan niet begrijpen als iemand koste wat kost moet bewijzen dat het systeem dat hij/zij heeft gekocht beter is dan een andere en iedereen die de andere heeft een loser is. Dat is zo verschirkkelijk kortzichtig dat je je eraan gaat ergeren.
Het is net zoiets als mijn auto is mooier en sneller dan de jouwe en ik ben dus beter dan de jij, lekker puh. Of mijn sportschoen is beter dan de jouwe dus jij zuigt en mag er niet bij horen. Dat vind ik persoonlijk echt kleuterschool gedrag en volgens mij is iedereen op ditfoum de 10 wel gepasseerd.
Wees gewoon objectief, als de ps2 cube en xbox even goed zijn door ze in verschillende opzichten te bekijken verlies je echt niks. Sjeesh. Soms lijkt het alsof je het elkaar gewoon niet gunt.
Laatst bewerkt: 19 jun 2003