1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waarom Ps2?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door JoNieuw, 18 jun 2003.

1. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    @Saaur: de games ik ik heb genoemd zijn ook echt gemaakt door in-house developers van Sony.

2. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zouden mensen GTA niet zat worden??? ik had t persoonlijk na 2 delen al gezien....(ik weet dat mario ook nog steeds verkoopt, maar toch)

En Rockstar had toch al aangegeven de GTA rechten vrij te geven???

Edit: ach ja...mij maakt 't persoonlijk allemaal niet uit, maar vond t wel leuk om ff te speculeren....ben nu wel uit gespeculeerd :+

3. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat drie delen met dezelfde engine (en mogelijkheden) wel iets teveel van het goede is; maar zodra met een nieuwe engine gaat beginnen (op de PS3 ) dan breekt er denk weer een heel nieuw revolutionair GTA-tijdperk aan (met oa online mogelijkheden).

4. Ajax

Ajax Guest

de ouders van kinderen kopen ook vaak playstation 2 voor hun kind op sinterklaar ,kerstmis of verjaardag, omdat ze veel kinderen over de playstation 1 hebben gehoord denken ze ik koop de playstation 2

5. JoNieuw

JoNieuw Wazzup!

Leuk Bevonden:
    0
    Quak en Fleppie ik zeg niet dat de rest kut is. Mijn vraag is alleen waarom de Ps2 beter verkoopt dan de Xbox. En die vraag is nu al heel vaak beantwoord.

6. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    xbox wordt langzamerhand nu ook een stuk bekender, mede dankzij de gasten die hier op dit forum zitten.
    Steeds maar mensen overtuigen dat xbox ook goed is en leuke spellen heeft.

7. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    ik wil nog effe ingaan op de moeilijkheid die developers ondervinden om games te maken voor de ps2.
    Ik las net ergens dat et dan op de ps3 ook wel zo zou zijn maar dat is dus echt niet zo!!
    Want ik las ergens (ik weet niet meer waar) dat met de cellchip programeren makkelijker werd.

8. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En ik las ergens dat duiven groen zijn...:+

nee, maar ff serieus, d'r is al zoveel over die cellchip gezegd terwijl het volgens mij nog niet eens zeker is dat ie er al aankomt of voor de PS3 gebruikt gaat worden...zo wel....kom eens met een bron a.u.b. :)

9. Fleppie

Fleppie Surinamese

Leuk Bevonden:
    0
    @JoNieuw: Blij te zien dat we iig elkaar goed begrijpen. Het leek eerst op een zoveelste: xbox is de beste, ps2 sux thread. En daar ben ik het absoluut niet mee eens. Ik hoop dat ik en anderen een beetje duidelijk hebben geredeneerd.

@matje: Precies, dat heet consumenten-bewustzijn en jammergenoeg kopen een heleboel mensen niet bewust zoals al vaker is aangehaald. Verkopers (vooral diegene die niets van games afweten) zijn gauwe geneigd te verwijzen naar een ps2 als het gaat om consoles. De casual gamer heeft dus grote kans een ps2 te kopen. Alleen de mensen die games echt als hobby hebben gaan zich dan verdiepen in de mogelijkheden. De xbox en gamecube verdienen echt wel meer naamsbekendheid, maar ja zo gaat dat in een kapitalistische markt.

Laatst bewerkt: 20 jun 2003
  10. JoNieuw

JoNieuw Wazzup!

Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt voor de antwoorden allemaal.

11. DEKO

DEKO XBOX is relaxt!

Leuk Bevonden:
    0
    Graag gedaan...;)*)

12. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja... graag gedaan 8)

13. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Over de Ps3, er komt een harde schijf in, veel andere dingen van de xbox worden gekopieerd. Dit geeft aan dat de xbox best of the market is.

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dat vind jij!! Het geeft helemaal niks aan. Zo kan ik ook zeggen van: Ja, in de xbox komt een harde schijf en verder nog meer pc spullen, veel dingen worden van de pc gekopieerd. Dit geeft aan dat de pc best of the market is. Jij vind dat de xbox het beste is, maar een heleboel andere mensen geven de voorkeur aan een andere console.
    De meeste mensen hier doen nou net of xbox de harde schijf heeft uitgevonden.
    Wacht maar af totdat de volgende generatie consoles er zijn, dan zullen we zien wie de beste is.

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Mee eens ... maar de xbox is wel de eerste console welke de HD optimaal gebruikt ... de volgende generatie word hot ... maar die daarna komt word heter ;) ....

Het gaat bij de volgende generatie draaien op multimedia machine ... geeft niet koop toch een xbox next en een ps3 ;)

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Mee eens, niks tegen in te brengen.

Ook mee eens.

:)

17. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0

ja, maar zo kun je altijd wel blijve roepen
    "Wacht maar tot de volgende keer"
    het gaat over nu, niet over de volgende generatie!

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Maar lees mijn tekst nou eens.

De volgende generatie consoles word pas echt een strijd.
    Ze komen namelijk alledrie bijna gelijktijdig uit, waardoor de concurrentie moordend zal zijn.
    En dan zal alleen de sterkste overleven!

19. Eagle_1

Eagle_1 yippiekayee

Leuk Bevonden:
    0

3 tegelijk??? gaan geruchten dat nintendo hem in 2005 op de markt wil hebben... om zo alvast meer klanten te winnen...

20. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    je kunt ook te vroeg zijn, want dan zijn de mensen nog niet uitgekeken op hun oude spullen, en dan ff later, brengen de concurrenten 'em uit, en dan zijn de nieuwe natuurlijk state of the art, dus zou je wel gek zijn als je een oudere koopt

Deel Deze Pagina