Waarom worden de "twijfel threads" geclosed

Discussie in 'Algemeen' gestart door Xstyle, 3 dec 2002.

1. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Het is inderdaad over dreven om tientallen threads te openen over een en dezelfde game, maar het kan ook erg handig zijn. Ik heb nooit geld, en als ik dat wel heb moet ik altijd een keuze maken tussen twee of meerdere games. Dus dan wil je 100% zeker weten dat je een bepaalde game wilt. Dus is het begrijpelijk, maar niet altijd correct dat mensen zo'n thread openen.

50% Van de reviews zijn onbetrouwbaar, bijv. GameSpot is niet soms niet geheel te vertrouwen. En het is ook wel eens leuk om te horen van anderen wat zij van een game vinden.

Als je de topic verandert in Wat vinden jullie van [..] ? in plaats van [..] of [..] , want aan opsom topics heb je niks.

Een apart forum zou wel handig zijn, maar lijkt toch wat overdreven.. :{

2. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Nou stel je twijfelt tussen Bloodwake en Splinter Cell (even een extreem voorbeeld), dan kan je gewoon in de Grote Splinter Cell thread vragen welke beter is, ipv daarvoor een nieuwe thread te openen.

En een heel nieuw forum is al helemaal bullshit.

3. Xstyle

Xstyle Guest

het grote splinter cell is bullshit, het is hartstikke onoverzichtelijk en veel vragen worden geeneens beantwoord, dus ga dan helemaal niet vragen over hoe het spel is:confused: :confused: :confused:
    Daar zouden de mods ook weer wat van zeggen........ze worden verblind door hun macht]:- ]:- ]:- ]:-

Deel Deze Pagina