Halo is gewoon zijn geld waard. Wel raar dat ze juist deze en DOA3 hoog houden. Van DOA3 snap ik het niet maar van Halo kan ik wel wat begrip op brengen.
Ik heb het eigenlijk niet zo op 2e hands games. Ik zou dan ook niet gauw een oproep plaatsen op Xbazar. Nee, ik wil hem wel gewoon nieuw, maar niet voor zo belachelijk veel geld. Nouja, dan zit er dus kennelijk niets anders op dan wachten...:{
halo is gewoon te goed om goedkoop in de winkels te gaan liggen maare zoek gewoon op xbazar of iets in die geest, er is niets mis met 2e hands games, is juist relax en helemaal als je maandinkomen niet zo hoog is (ik met m'n 15 jaar bij de albert heijn hehe) En dvd's slijten toch niet dus van mekaar overnemen kan geen kwaad (zolang jij een betrouwbare deal kan maken met bv xbazar elite-users zoals ik of iets als : eerst leveren dan dokken) ikzelf had halo voor 32,50 en da's toch wel iets goedkoper dan in de winkel (niets mis met de dvd dus..)
Halo is nog te slecht om m'n reet mee af te vegen, maar hij wordt als bierviltje en als frisbee voor mijn hond zeer gewaardeerd. Neem nou een echte shooter Unreal Tournament 2003 en Unreal 2. Vat het niet verkeerd op, Halo is origineel, maar ik heb hem al vanaf de release, maar nu verveelt ie toch echt. Dus veeg ik m'n ass ermee af.
Halo kost bij Solmedia.nl 52 euro inc verzenden, voor topgames vind ik het logisch dat ze die prijs blijven, ze verkopen nog steeds goed ook voor die prijs,dus waarom verlagen? al zit het er wel aan te komen,, maar: inkoopsprijs 18 euro?? hoe kom je daar nou bij, dit is namelijk echt onzin. (anders zouden de online shops hem toch allang goedkoper gemaakt hebben, neem dat maar van mij aan)
Halo grappig?? Vind ik niet veel grappig aan hoor!!! Alleen vind ik Halo voor mij het beste spel ooit!!!
Re: Re: Waarom wordt Halo niet eens afgeprijsd??? Ik bedoelde meer dat ik het wel een aardig spel vond. Het beste spel ooit? Nee, voor mij niet, ik vond het wel leuk en daar bleef het bij de paar keer dat ik het gespeeld heb. Dus het is niet zozeer een must-have voor mij, vandaar dat ik er niet zoveel geld voor over heb.