1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waarom wordt mijn thread gesloten?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door ahmetseyit, 19 nov 2002.

1. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Nou ja, ik vind een spel van ruim honderd pieken toch niet echt "niets". Er zijn wel dagen dat ik minder in m'n portemonnaie heb, hoor! (En dan ben ik notabene een grootverdiener)

2. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ook ik had hem niet schuldig verklaard, vond wel dat zijn reactie vrij vijandig was. Ik zou er alles aan doen om alsnog ergens uit te komen, hij duidelijk niet.
    Enneh..Hotshot...om niets???
    Ik koop meestal een paar games in de maand maar zou toch wel verschrikkelijk balen als ik er een gewoon kwijtraakte.

3. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Waarom wordt mijn thread gesloten?

als jos nog eens doa3 naar hem opstuurt, zou ie er dan ook 2 terugkrijgen? dan is er niks meer aan de hand..

4. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    stuur jij ff DOA op naar jos :{

5. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Re: Re: Re: Waarom wordt mijn thread gesloten?

roflastc :D :+ :9 :cool: :p

6. Jos

Jos 1337

Leuk Bevonden:
    0
    -Update-

Tsja, die game krijg ik niet meer terug neem ik aan... Ik kan hem wel aanspreken op zijn menselijkheid, maar ik betwijfel of hij die wel heeft. Daarom laat ik het maar zitten... Ik kan er toch niets aan veranderen... En om nou 4 uur in de auto te gaan zitten om mijn spel terug te halen (heen en terug), daar heb ik ook niet zoveel trek in, want dan kan ik voor het zelfde geld een nieuw 2de hands spel aanschaffen of een budget titel...

Even 2 Asheshit of hoe je jezelf ook wil noemen:

Ik hoop dat je jezelf nu heel goed voelt en voldaan mijn DOA3 aan het spelen bent...

Laatst bewerkt: 21 nov 2002

Deel Deze Pagina