1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waarom xbox als je er een Cube bestaat?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door krimi79, 5 dec 2002.

1. Yftie

Yftie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is trouwens kinderachtig???
    Sommigen vinden Zelda kinderachtig maar kunnen het niet uitspelen omdat ze het te moeilijk vinden, met Mario idem...
    Is dit dan kinderachtig? Het is niet omdat het er kleurrijk uitziet en omdat er geen bloed en bloot in komt dat het kinderachtig is hé. Pikmen is ook geen gemakkelijk spel en Monkey Ball is zelf wat te moeilijk (meen ik - nooit geven aan een kleine man)

Exclusieve titels voor Gamecube:

- Mario (blijft gewoon goed, kijk naar al die goede recensies, Blinx kan er blijkbaar niet tegenop...)
    - Pikmen
    - Smash Brothers
    - Zelda ( is gewoon zalig goed...)
    - Star Wars: Rogue Leader (beestige graphics èn gameplay)
    - RESIDENT EVIL 1 & 0 & 4!!!!!! (zalige serie!!!!)
    - Eternal Darkness (zie reviews!!!)
    - Starfox
    - luigi's mansion (zo een spel die er kiddy uitziet maar gewoon erg vermakelijk is - wel wat kort)
    - Mario Kart!!
    - Final Fantasy: Crystal Chronicle (wordt naar het schijnt de beste FF!!)
    - WarioWorld
    - Donkey kong
    - Metroid Prime (lees de reviews, must-have!)
    - Mario Party 4
    - 1080: Avalanche!!
    - Die Hard
    - Mario Tennis
    - F-Zero!!!
    - Animal Crossing
    -...ik zal er ook wel vergeten hebben

Wel, als je dit leest, dan kan je toch niet zeggen dat daar geen toptitels bijzitten die zeker de moeite zijn om daar een Cube voor aan te schaffen. Xbox heeft dit ook (bv Halo) maar toch in mindere mate (denk ik).

2. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijke smaak is het meer...

Voor de Xbox kan ik ook zo'n lijstje uit me mouw schudden, maar ik begrijp je standpunt.. Geef je er gewoon gelijk in, op de laatste zin na.. Cube is zeker niet kiddy.. Maar wordt vaak zo gezien, door het feit dat veel mensen Mario kinderachtig vinden.. En idd die kleurtjes.. Zelf vind ik dat lame om te zeggen..

Maar kwa games is het verschillend.. GC heeft een bekendere franchise dan de Xbox.. Maar als je kijkt welke games er uit zijn en nog moeten komen voor beide consoles, dan bieden ze beide wel wat...;)

3. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    zo'n lijstje kan je met de xbox ook maken. Dit zijn allemaal games niet (nog)niet op de gamecube verschijnen. En hier zitten netzoveel topgames tussen, alleen smaken verschillen

- halo
    - pgr
    - doa3
    - cmr3
    - rsc
    - mgs 2 substance
    - splintercell
    - midtown madness 3
    - transworld snowboarding
    - racing evoluzione
    - deathrow
    - panzar dragoon orta
    - ninja gaiden
    - tork
    - brute force
    - fable
    - moto gp
    - psychonauts
    - halo 2
    - morrowind
    - malice

4. ReApHeR

ReApHeR Graveyard Squad

Leuk Bevonden:
    0
    Huh? een 6.1 setje? die 5.1 produceert? waarom noemen ze hem 6.1?

Naja effe ontopic. Sorry hoor maar of er is wat mis met die versterker? of je oren zijn niet best. (plaatsing speakers kan ook) Maar 5.1 sound is op papier beter dan prologic en ik moet zeggen dat ik het ook vele malen beter vindt klinken.

Ik heb de test even uitgevoerd op een Bose lifestyle systeem met de cube en de xbox. En ik vondt de 5.1 op de xbox veel zuiverder klinken dan het geluid op de GC. En dit was met willekeurige games op zowel xbox en GC. (overigens niet mijn GC)

Maarja smaken verschillen.

P.S. ga nou niet roepen ahhh boze is crap melkpakjes, want ik durf te wedden dat deze set superieur is aan een sony setje :D (of gelijkwaardig ;)) bovendien moet dat niet uitmaken op eenzelfde geluidsysteem.

5. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

Met 6.1 bedoeld hij een centerspeaker tussen de surround speakers. Van elke 5.1 bron kan 6.1 worden gemaakt, dit 6de kanaal wordt op dezelfde manier verkregen als met pro-logic (matrix kanaal wat uit de surround speakers wordt gehaald).

grtz,

Tommy

6. ReApHeR

ReApHeR Graveyard Squad

Leuk Bevonden:
    0
    ahah. i see. :D

dank je voor die duidelijkheid

7. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 1 box

8. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    gaat de thread-starter nou nog es reageren??
    of is hij misschien naar de winkel gerend om zn gamecube in te ruilen voor een xbox? :+
    weer een xbox-zieltje erbij :D

9. RiFF

RiFF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    XBOX heeft HALO, en HALO is al rede genoeg om voor een xbox te kiezen. Verder vind ik niet dat je kunt zeggen dat je Zelda etc. moet spelen om een echte gamer te zijn, want dat is heel subjectief en dat slaat dus nergens op. Zelda is cool, maar HALO is cooler. En XBOX heeft VEEL meer toekomst dan de Cube of de PS2, denk aan XboxLIVE :)

10. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    das ook weer een mening RIFF: halo kewler vinden dan Zelda.... Persoonlijk vind ik ze allebei geweldig... LIVE is idd een geweldig fenomeen; Nintendo heeft echter een grote achtrban, en Sony heeft met haar ps2 ook al verschrikkelijk veel geld verdiend. Dat de Xbox meer toekomst heeft is lulkoek dan, alle 3 hebben ze een goede toekomst in eht vooruitzicht. De Xbox 2 komt echter al eerder dan de PS2, en de GC wordt 8 jaar 'gesupport', dus wat dat betreft zal de Xbox de minste toekomst heben, als je 't zo bekijkt. Kzie echter de toekomst van alle 3 de consoles rooskleurig in....

Halo 2 :9 Can't hardly wait :'-(

:) mzzl Munch and Abe

11. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Check die gast (krimi79 bedoel ik dan) z'n profile. geregistreerd op 05-12-2002, in totaal 3 berichten geplaatst, alle drie op 05-12-2002, alle drie in het console wars forum, en alle drie pro-gc en anti-xbox.

Het lijkt me sterk als deze gast zich nog een keer op dit forum laat zien, dus dit leest ie toch allemaal niet.

Maar als ie het per ongeluk tóch leest, valt ie denk ik van z'n stoel vanwege alle argumenten die hem om de oren komen vliegen. :D

12. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Op zijn vraag "Waarom een Xbox als er een cube bestaat" kan ik maar 1 ding antwoorden

Ik heb liever een ferrari als een lada:+

13. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25

Wahaha rofl :D !!!

14. Koesj

Koesj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Liever 'als'?

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb een oplossing voor dit probleem.
    Koop alle 3 de next-gen ( net als mij ).
    Koop de GC, PS2, Xbox en je hebt plezier van alledrie.
    En houd alsjeblieft op met dat fan-boy gezeik, want alle drie de next-gen consoles zijn even goed.
    Ze hebben allemaal even veel voordelen als nadelen.

16. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de problemen: geld en tijd te kort. Er is meer in het leven dan alleen gamen

17. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    ik liever een lada.. die zijn comfortabeler.. ;).. btw: dit is een zeik-topic..

18. Dokterh

Dokterh EnoZ:1337

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm gast, wat een fanboy reactie en je bent nog wel MOD :confused: schande...

19. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar denk je dat de pipo neus voor staat.

20. Koesj

Koesj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja sommige mensen nemen dit forum ook weer iets té serieus. Als je nou op z'n argumenten inging zou je keihard kunnen ontleden dat Lada's een veel betere prijs/kwaliteit verhouding hebben enzo :+ Maar helaas het moest weer degenereren naar beledigingen als "wat een fanboy reactie en je bent nog wel MOD :confused: schande..." En wat het "Ehm gast" betreft, volgens mij ben jij hier de gast en hij als mod de gastheer. Respect.

Deel Deze Pagina