1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waarom xbox als je er een Cube bestaat?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door krimi79, 5 dec 2002.

1. Aremas

Aremas Kijk een Avatar

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind persoonlijk net als bij die PS2 fan.
    Het gaat er gewoon om welke console je beter ligt.
    Zoek je een console die Technise beter presteerd dan moet je voor de X-Box kiesen.
    Zoek je een Console met Games zoals Mario,Metroid,Zelda (Die mij persoonlijk ook wel aanspreken) dan moet je voor de GC kiesen.
    Zoek je een Console met een ruim aanbod aan games dan moet je de PS2 kiesen.

En je moet het veder niet over de voordelen en nadelen hebben:)

2. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    *cough* nintendo verdient meer dan sony met de ps2..

3. ps2/xboxgamer84

ps2/xboxgamer84 Il Dottore 46

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm. Denk je dat? Dan moet je toch echt eens de omzetcijfers van Sony Computer Entertainment bekijken. Ze verdienen inderdaad minder op een console dan Nintendo, maar ze verkopen er tien keer zoveel! En daar komt ook nog eens bij dat ze heel veel op spellen verdienen, want een spel zoals GT3 is gewoon van Sony zelf en moet je eens 67,95 keer het aantal verkochte GT3's doen...

4. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet helemaal waar Arowana. Een groot gedeelte van de winst en omzet van Sony is van de PSX en Playstation 2. Maar wat ik bedoelde te zeggen met mijn vorige post.

Omdat iedereen de PS 2 wil hebben en omdat hij pij pubertjes in de mode is. Moet ik meedoen?? Dacht het niet. want dan had ik we een NES gekregen van mijn ouders inplaats van een Sega Master system toen ik klein was. (en ben ze er nog steeds dankbaar voor dat mijn pa in de winkel zei :"SHIT WAT EEN LELIJKE GFX!! MOT IK DAAR ZOVEEL VOOR BETALEN!!" (Gekuiste versie hehehe Kom uut Grönnen. dus mijn pa zei het dus iets anders ;) ). Niet alle mensen will conform zijn mijn beste.

PS:"Voor dat mensen beginnen te zeuren. De NES heeft veel leuke spelletjes, alleen ik ben opgegroeid met de Master System en die heeft voor mij gewoon meer leuke spelletjes. En daarbij ook nog eens jeugd sentiment (Kreeg hem op mijn verjaardag)"

Laatst bewerkt: 12 mrt 2003
  5. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    als microsoft er niet was hadden jullie dit niet eens kunnen lezen ( aan de gamecube fanboys)

6. Railgunner

Railgunner Tweaker

Leuk Bevonden:
    0
    Wat word ik altijd moe van al dat gezeik van "mijn console is de beste".
    Kies gewoon de console die bij jou past en speel bij je vrienden op de overige twee consoles.

7. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    tenminste nog iemand hier die serieus denkt.. :{
    ik persoonlijk zou alle 3 wel willen hebben.. alleen maar voor de lol en omdat sommige games 'only' zijn.

8. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, waarom Cube als er een Xbox bestaat :cool:

9. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    neej ok, ik had het ook maar in NGC gelezen en wist niet in hoeverre ik het moest geloven.. maar ik smeet het er maar even tussen..

*cough* Aple *cough*

10. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    ja k maar ik bedoel eigenlijk bill gates ( die heeft toch ook de computer uitgevonden)

11. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5

12. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Bill Gates heeft Windows uitgevonden, niet de pc. ;)

13. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    LOL

Waarom een Cube als je al een GBA SP heb. Want die is zoooooooo vet. En onze trouwe groene doos ook of course

14. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik dacht stoepkrijt....

15. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    bill gates de pc uitgevonden? AHAHAHAHA
    ROTFLMAOPIMP!

16. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    kan ook ehehheeh :p

17. BandOfBrothers

BandOfBrothers Wow,There's Internet

Leuk Bevonden:
    0
    Reden dat ik xbox nam is heel simpel er zit van alles in wat dus niet later bij gekocht moet worden.
    En dat zij het apparaat al gereed hebben gemaakt voor de"toekomst ".
    PS2 heb ik zien werken en mee gespeeld maar nee gaf een hoop herrie uit de console zelf.
    Langere w8tijden met laden.
    Bang dat ik de controller tot murw knijp.
    Nee, de xbox mag misschien duurder(of niet) zijn maar in mijn ogen meer voordelen dan nadelen.

18. Dr_Funkenstein

Dr_Funkenstein www.wurn.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je ook wel een Dolby Digital installatie kopen....en niet zeuren over het verschil tussen dolby 2.0 en 5.1 als je allebei de consoles op een gewone stereo installatie gebruikt... Mocht je wel een goeie installatie hebben zou ik mijn oren eens laten uitspuiten want met een digitale kabel ertussen klinkt de xbox veruit beter. En los daarvan zijn de soundtracks die bij xboxgames zitten beter als die ingebouwde synth geluiden die de gamecube produceert (bij de meeste van de GC only spellen). Verschrikkelijk amateuristisch klinkt dat. Uitzonderingen daar gelaten voordat men weer over metroid begint die wel een goeie soundtrack heeft . (ja, ik heb ook een cube-->met dikke stoflaag)

19. Lucky_X_strikeR

Lucky_X_strikeR I will strike back

Leuk Bevonden:
    0
    wat ik zo goed vind aan m'n xbox:

- De Games
    ik heb er ondertussen al 12
    ik kan geen 12 games voor de cube opnoemen die ik wel zou willen hebben. de enige games die me aanspreken op de cube zijn resident evil, metroid prime en zelda
    de games die me aanspreken op de xbox, zal ik maar niet allemaal opnoemen, word een te lange waslijst

- harde schijf
    geen gekl**t met memorycards
    je kunt er je eigen muziek opzetten
    bij de meeste games hoor je dan je eigen muziek op de achtergrond
    eenmaal op de harde schijf heb je je cd'tje niet meer nodig
    je hoeft dus niet steeds van cd te wisselen als je gewoon wat muziek wil luisteren

- DVD-speler
    een ander groot pluspunt is toch wel de DVD-speler
    met een DD-setje erbij heb je je eigen home theater system
    en aangezien de cube helemaal geen DVD-speler heeft

- Dolby Digital
    zoals eerder ook al vermeld
    alle games ondersteunen Dolby Digital en dat is echt genieten geblazen, het voegt als het ware een extra dimensie toe aan het gamen. en met DVD's kijken is een DD-setje toch wel een must

moet ik nog verder doorgaan ;)

20. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    waarom super mario als er Unreal Championship is... of is dit te overdreven...??? :p

Deel Deze Pagina