1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waarom xbox als je er een Cube bestaat?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door krimi79, 5 dec 2002.

1. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook aan het kijken voor een GC, maar hoe krijg ik Dolby surround op me GC?? wat moet ik dan allemaal kopen??

5.1 surround sound heb ik al op mijn xbox dus optische kabel, surround set, en versterker en al die shit heb ik al maar hoe sluit ik mijn set op de GC aan??

Laatst bewerkt: 8 apr 2003
  2. Thundertje

Thundertje Zwolle Bôppe

Leuk Bevonden:
    0
    Heel simpel gewoon die 2 tulp dingetjes achter in je versterker proppen et voila :)
    Zijn ongetwijfeld nog wel extra dure kabelsetjes te krijgen die beter klinken maar voor mij is het goed genoeg :)

Kortzichtig is more like it.

ja maar is dat omdat je je er niet in wil verdiepen of omdat ze je niet aanspreken? :)

Liever cartridges eigenlijk. *verlangt terug naar z'n N64*
    Maar de USB 64MB mem. card die'k nu heb voor m'n Cube werkt ook wel goed, 8GB is imo wat overkill voor savegames, maar goed da's dan ook niet het enige doel van die hdd :)
    Valt over te twisten :)

Hoeveel mensen hebben die mogelijkheid? En je bent in totaal gewoon iets van 100 gulden kwijt voordat't werkt. Out of the box DD is er niet bij iig :/
    Dat't mooi klinkt is zo maar of't zoveel waard is weet ik nog niet, misschien nog wat meer spellen kopen die er meer gebruik van maken. Nog tips daarvoor want'k voel me atm behoorlijk genaaid zulke dure shiat allemaal maar geen game die nou geluid maakt van wat je zegt: "OMFG wat geil".

Wel geld voor een DD-setje maar niet voor een standalone DVD?
    Leuk voor als je xbox op de kamer staat maar de meeste gezinnen hebben sowieso al wel een DVD speler.
    De cube heeft trouwens wel een dvd-speler het zijn alleen mini-dvd's die er in gaan ;)

3. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    waarom xbox als je een gaycube kan hebben?????????????????????(sorry voor de typfouten)
    omdat de cube sucks

4. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    owyeah!!
    lekker onderberouwde mening!!:9

er is op de cube maar 1 spel dat ik echt zou willen en dat is zelda, ware het niet dat the wind waker (ofzow) zo'n baggere cell-shaded graphics heeft

en begin nou niet te zeiken over Metroid Prime want ik hou niet van platformgames

5. Thundertje

Thundertje Zwolle Bôppe

Leuk Bevonden:
    0
    Tshk regel nummer een, beoordeel een spel nooit op de graphics.
    Ga het eerst maar eens spelen :)
    Metroid is net zo'n platformer als dat ie shooter is.
    (Het is een adventure mensen snap dat dan! :+)

6. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    ja graphics VOOR gameplay he...jaaa dat is algemeen bekend

|:-

7. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    even wat newbies pesten:

ik kan er geen 5 voor de xbox noemen.. voor de ps2 trouwens maar eentje.. namelijk kingdom hearts..

ik voel me haast beledigd als je bekijkt dat ik m'n hele leven al met MONO opgescheept zit.. (ben er EINDELIJK achter dat ik via een omweg stereo geluid uit een koptelefoon kan krijgen! YAY!)

de mooie, niet-amateuristische 'soundtrack' van metroid is samengesteld in MIDI for crying out loud! niet dat het geen mooie muziek is, maar kwalitatief stelt het geen ene reet voor.. rogue leader aan de andere hand *sidder* of smash bros. *huiver*..

de cell shade graphics zijn erg mooi gedaan vind ik persoonlijk.. heb je het al 'in beweging' gezien? de lichteffecten zijn erg mooi.. artistiek wederom een mooie titel vind ik PERSOONLIJK.. wat ik wel jammer vind is dat alles wat ik tot nu toe van de dungeons heb gezien nog al monotoon en zwart/donker was..

@ metroid kwestie:
    ik heb het spel een tijdje (12 uur) gespeeld en ik heb nu echt wel door dat het echt een adventure is.. natuurlijk met shooter elementen maar verwar het daar echt niet mee.. het is een adventure! en dat zeg ik niet omdat 'het in de de bladen staat'.. of 'omdat de rest van de wereld het zegt'.. maar omdat IK dat zelf zo ondervind..

8. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu talloze Metroid Prime filmpjes gezien en het is echt net zoals al gezegd werd een echte shooter, en ik vind niet dat het een platformer is. en het ziet er echt super uit.

en onderbouw je meningen eens. en zeg nie zulke zielige dingen als gaycube, fanboys. ik vind de xbox op online gebied beter maar single player is de GC denk ik wel iets sterker dan de xbox.
    Zelda heeft volgens mij echte topgameplay, en Metroid prime heeft dat. en mario sunshine en die dingen allemaal van nintendo hebben gewoon erg goede gameplay en dat is voor mij van erg grote waarde.

en ff nog over de 5.1:

zit er achter in de GC een aansluiting voor surround of moet ik gewoon het geluid van mijn tv naar de versterken doen. dus een verloop tulpje dus??

9. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    het is geen shooter.. heb je hem al gespeeld? natuurlijk zie je in de filmpjes actievolle gevechtsmomenten.. maar zie je ook de 'slome' puzzlemomenten? geloof me maar: als de vijanden in een kamer dood zijn, is het vaak puzzelen en opdrachtjes uitvoeren.. ik heb niet het idee dat ik aan een shooter bezig ben. De morphball wordt trouwens veel meer gebruikt dan ik persoonlijk had gedacht.. natuurlijk: je maakt je vijanden af door ze kapot te schieten.. daar houdt iedere verdere gelijkenis met een shooter op.. wacht tot je een paar levels hebt gespeeld, en je zal erachter komen dat het geen ordinaire shooter is, maar een volbloed adventure..

@ dd kwestie:
    gewoon de geluidstulpjes in je versterker pluggen.. niks geen adapters of extra aansluitingen nodig.. en de GC ondersteunt trouwens helemaal geen Dolby Digital, maar Dolby pro logic 2..

Laatst bewerkt: 8 apr 2003
  10. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    ow, sorrie dan, ik heb het inderdaat nog niet gespeeld, ik ben aan het kijken voor een GC, en ik heb inderdaat ook op erg veel filmpjes gezien waar bijna alleen in geschoten wordt.

maar ik ben blij om te horen dat het geen shooter is maar ook een beetje puzzelen en zo en het met de bal werken lijkt me ook erg stoer. ik heb wel een stukje gezien waar die bal tegen een wand met allemaal muurtjes waar die bal moet springen en zo, dat lijkt wel een beejte 2d in een mooie uitvoering. vind ik wel een tof iets.

maar ik heb het spel nog niet gespeeld. nog geen 1 GC spel dus ik heb mijn mening alleen te danken aan verhalen, filmpjes en plaatjes.

11. Lucky_X_strikeR

Lucky_X_strikeR I will strike back

Leuk Bevonden:
    0
    [edit]@ Thundertje[/edit]

ik heb me er zeker in verdiept
    ik was namelijk het twijfelen tussen een Cube of een Xbox
    games voor de cube:
    misschien Metroid Prime & Zelda
    zowiezo de Resident Evil reeks maar de rest sprak me idd niet zo aan :p

wat boeit mij het nou hoeveel mensen die mogelijkheid hebben
    het gaat er zich toch om dat ik de mogelijkheid heb
    je vroeg om argumenten waarom IK (en andere xbox-gamers uiteraard) xbox als er een cube bestaat. het heeft me trouwens meer dan 100 gulden gekost nl. €250,-
    en ik heb er totaal geen spijt

aan je reactie te horen heb je nog nooit een game gespeeld die volledig Dolby Digital ondersteunde en waarbij een goede DD set werd gebruikt

Waarom een standalone DVD speler kopen als je al een Xbox hebt met een ingebouwde DVD-spler
    dan kun je toch beter voor dat geld een DD setje kopen |:-

m'n Xbox staat idd op m'n kamer
    en dat terwijl m'n ouders ook een DVD-speler met 5.1 geluid hebben
    nu kan ik tenminste een DVD kijken wanneer ik dit wil

BTW No offence

maar je vraagt naar argumenten
    die geef ik je
    vervolgens kom je weer met shit aanzetten om m'n argumenten de grond in te boren

je weet nu waarom ik xbox als er een cube bestaat
    dat wou je toch weten
    ik bedoel daar gaat dit topic toch over

"smaken verschillen nu eenmaal"

Laatst bewerkt: 9 apr 2003
  12. Thundertje

Thundertje Zwolle Bôppe

Leuk Bevonden:
    0
    Okee dat kan, maar aangezien mijn ervaring is dat mensen die zeggen wat jij zei zich meestal helemaal geïnteresseerd hebben in de andere consoles dacht ik dat jij er ook zo eentje was. Mijn fout :*

Ik vroeg nergens om. :) Maar dit stond er in de openingspost en ik interpreteer dat als noem redenen waarom *iemand* een Xbox zou willen kopen

Da's het belangrijkste :)

De goede DD set is er wel trust me :)
    Alleen de goede game nog niet idd. Noeme er eens wat die er wel gebruik van maken zal'k ze even huren ofzo kijken of het echt zo geweldig is als iedereen zegt :)

Omdat die standalone DVD spelers er al eerder waren en heel vaak icm met een DD setje worden verkocht :)

Da's heel fijn ja, moet ik ook nog eens doen maar eerst even een 5.1-tje voor op m'n kamer regelen anders is die kabelzooi ook allemaal weggegooid geld als't op een gewone 2.0 aangesloten word vin'k ook zo zonde.

No offence taken ;)

Nogmaals ik vroeg nergens naar :p

Mjah best nutteloos topic dus eigenlijk ;) :p

13. Lucky_X_strikeR

Lucky_X_strikeR I will strike back

Leuk Bevonden:
    0
    Respect @ Thundertje

een gamer die het goed opvat ;)
    dit is tenslotte een forum waar ge-argumenteerd word op verscheidene onderwerpen

anywayz...

ik vind dat Halo heel goed gebruikt maakt van DD5.1
    ik zit dan wel echt midden in het geluid, kleine kamer :)

14. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    Dus de meeste mensen die op www.xboxworld.nl komen die hebben liever een gamecube...:confused: Of wat doen ze hier..|:- Ik ga toch ook niet op een ps2 site heel intressant over xbox..:+

15. Thundertje

Thundertje Zwolle Bôppe

Leuk Bevonden:
    0
    Waar is die love smilie hier? O+

Ik zal't eens proberen als m'n ouders er niet zijn want 's nachts keihard de 5.1 aan doen is ook weer zoiets :)
    Als'k nou eens werk had kon'k een leuke 5.1 voor op m'n kamer kopen ben ik tenminste niet meer afhankelijk van wie er thuis is enzo :)

Hoe kom je erbij dat de meeste mensen hier liever een cube hebben?
    En je kan toch meerdere consoles is echt niet zo raar hoor. Staan hier 3 next-gens :) (Xbox Cube en Dreamcast ;)) Dat je dan op de een wat liever speelt dan de ander en je vertelt hier waarom of waarom juist niet is toch niks mis mee? :)

Laatst bewerkt: 10 apr 2003
  16. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    nope gameplay gaat zeeeeeker voor de graphics, maar die van de nieuwe zelda vind ik gewoon niet om aan te zien, ik denk dat ik na een uur misselijk zou worden

Ik meen het echt als ik zeg dat ik liever de GBA Zelda zou spelen dan di van de gc, omdat die tenminste aangename graphics heeft

Deel Deze Pagina