hmmmm anyways om een stukje kaas aan te snijden. stel dat je een oud dametje met een XBOX ziet lopen op 8 november wat zou je doen!!!!????? *tromgeroffel*
Wat ik zou doen is, ummmm ff denken hoor ja ik zou zeggen dat die Xbox een tijdklok plus bom bevat en dat ze hem beter snel aan mij kan geven anders zal ze dood gaan! Wedden dat ze hem geeft! Of iets groffers gewoon met vuurwerk ofzo op zo'n oud vrouwtje aflopen en dan afsteken als ze die xbox niet wil geven!
Ja, of heel hard roepen: BRAND, BRAND, BRAND, wedden dat ze 'm laat vallen!!! (Moet je wel zorgen dat je hem optijd kan opvangen of dat je er een matras van te voren onder legt!
Dan kan je beter een AEROBED ® meenemen. Die kan je in slechts een minuut oppompen met behulpt van de ingebouwde elektrische pomp. AEROBED ® kan wel 300 kilo aan. En het draagt makkelijk dan een matras door de gratis meegeleverde draagtas.
Ja, dat is handig mee te nemen, maar als je gewoon naar de vuilnisbelt gaat is het ff wat goedkoper!!! Kan je weer games voor kopen (of je moet zo'n arodinges thuis hebben liggen )!!!!!!!
ok einstein dank je dat ik dat niet weet dan huhuuhuhhu? PUNK! "false teeth" uitgesproken als "falz tiet"
Waarom een xbox en geen PC? Er is geen enkele reden om een xbox te nemen. 1. De grote xbox titels komen ook op de PC uit 2. De GF3 draait de xbox er met gemak uit 3. PC kan tekstverwerken 4. PC is relatief goedkoper (tenzij je Windows hebt) 5. PC kan op internet (surfen wtv), met xbox is dat een raadsel 6. PC games zijn goedkoper 7. Het is als appels met peren vergelijken
Lees mij posts maar eens door, vind je genoeg om een weekje over na te denken. De Xbox-argumenten heb ik nog niet gezien, maar dat is logisch. Maar in die uitspraak van jou (Lekker makkelijk dat zo te zeggen he. Weleens van argumenten gehoord) zit wel wat in, maar het slaat met name op jullie kant, aangezien ik nog geen argumenten van jullie heb gehoort. (en dan heb ik het over argumenten (objectieve het liefst, niet over meningen (=subjectief)